• Laatst zat ik me zoiets te bedenken. Als je een van die twee dingen had welke zou je dan willen hebben?

    Ik ga dan toch voor blind. Wil wel mijn muziek nog kunnen horen (a)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Als je doof bent kun je ook niet goed praten? Doe mij dan maar blind.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Ehm dan maar doof.


    What is youre favo scary movie?

    Dan doof. Ik wil alles nog wel kunnen zien en dan kan je gebarentaal leren om alsnog te praten (bloos)


    -

    Blind.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Ik dacht eerst ook blind maar toen had ik een tijdje iets met mijn oor waardoor ik heel slecht hoorde, toen pas besefte ik hoe asociaal je dan eigenlijk bent. Ik bedoel, niet dat je zelf asociaal bent, maar je kunt gewoon geen gesprek voeren. Maar anderzijds, als ik blind zou zijn zou ik geen boek meer kunnen lezen, alleen in braille of voorgelezen, en dan is de keuze veel beperkter, denk ik. Dus ik heb geen idee. D:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Doof want ik wil iets zien hoor
    en je kan een gehoord apperaat kopen hoor je nog een beetje
    Ik heb wel respect voor de mensen dat blind (en doof) zijn dat ze daar zo met kunnen leven.
    Respect


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik denk persoonlijk blind.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Ik denk doof.
    Maar dat lijkt me wel echt eng, dat je gewoon echt nooit meer wat kan horen :/


    As travars

    Mercurial schreef:
    Ik kan echt niet kiezen, haha.

    Aria schreef:
    Ik ga voor doof, dan kan je tenminste nog films kijken, gewoon de straat oplopen en wat zien, lezen, de wereld verkennen, genoeg voorbeelden?

    Dan maar geen muziek, (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Aria schreef:
    Ik ga voor doof, dan kan je tenminste nog films kijken, gewoon de straat oplopen en wat zien, lezen, de wereld verkennen, genoeg voorbeelden?

    Dan maar geen muziek, (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Doof, want je kunt mensen nog altijd verstaan door te liplezen :)

    Serophina schreef:
    Doof denk ik toch, ik zie liever dingen..
    Maar ik wil liefst geen één van deze dingen =)

    Mercurial schreef:
    Ik kan echt niet kiezen, haha.


    My heart is yours and so am I

    Doof,ik heb een keer gedroomd dat ik blind was en dat was zo eng. Dan ben ik liever doof.
    Muziek kan je blijven voelen(de trillingen waardoor je het een soort van hoort) en lezen.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 15:26 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall