• Dat je bijv. een nieuwe story hebt. Je hebt hem in de spotlights gezet en je hebt bijv. 20 abos. Je schrijft een hoofdstukje, je steekt er tijd en moeite in en je krijgt maar 1 reactie of helemaal niets.. Ik baal hier nogal van omdat dit bij mij ook regelmatig gebeurd, hebben jullie tips?


    26 - 02 - '16

    Niet echt,ik heb niet veel abo's en krijg amper reactie.
    Ik heb zo iets van ik schrijf voor me zelf niet voor de complimentjes. Dat vind ik nogal zielig,eerlijk gezegt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    Niet echt,ik heb niet veel abo's en krijg amper reactie.
    Ik heb zo iets van ik schrijf voor me zelf niet voor de complimentjes. Dat vind ik nogal zielig,eerlijk gezegt.


    Daar gaat mij het ook helemaal niet om. Ik ben dan altijd bang dat ze mijn verhaal niet goed vinden, en dan krijg ik het idee dat ik voor niemand schrijf. Snap je dat?

    Ik bedank trouwens wel alle mensen die wel reageren..

    [ bericht aangepast op 1 mei 2011 - 8:21 ]


    26 - 02 - '16

    This is the life.


    Poppin' bottles in the ice.

    Ik vind het idee van de spotlight sowieso een extraatje, ik doe het zelf nooit en heb op mijn verhaal toch 70 abo's ofzo, en ik krijg ook maar iets van 5 tot 7 reactie's en daar ben ik blij mee, ik schrijf meer voor mezelf dan voor mijn lezers, alhoewel hun wel een rede zijn natuurlijk waarom ik sneller schrijf. Vraag anders gewoon een keer om een reactie achter te laten?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Devonne schreef:
    Ik vind het idee van de spotlight sowieso een extraatje, ik doe het zelf nooit en heb op mijn verhaal toch 70 abo's ofzo, en ik krijg ook maar iets van 5 tot 7 reactie's en daar ben ik blij mee, ik schrijf meer voor mezelf dan voor mijn lezers, alhoewel hun wel een rede zijn natuurlijk waarom ik sneller schrijf. Vraag anders gewoon een keer om een reactie achter te laten?


    Daar vraag ik al wel eens om en dan krijg ik zelfs minder reacties..


    26 - 02 - '16

    Ik heb maar 13 abo's, maar ik zet altijd boven een hoofdstuk 'Na 3 reacties verder', of meer reacties. =)


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    StJimmy schreef:
    Niet echt,ik heb niet veel abo's en krijg amper reactie.
    Ik heb zo iets van ik schrijf voor me zelf niet voor de complimentjes. Dat vind ik nogal zielig,eerlijk gezegt.

    Jesus, kan jij eigenlijk ergens op reageren zonder altijd negatief te doen?

    OT: Ik snap dat je daar gefrustreerd van raakt, maar misschien moet je dat dan eens in het begin van je hoofdstuk uitleggen dat je graag feedback krijgt zodat je jezelf kan verbeteren etc...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    (...)
    Jesus, kan jij eigenlijk ergens op reageren zonder altijd negatief te doen?

    OT: Ik snap dat je daar gefrustreerd van raakt, maar misschien moet je dat dan eens in het begin van je hoofdstuk uitleggen dat je graag feedback krijgt zodat je jezelf kan verbeteren etc...

    Wat ik geef alleen mijn mening.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    StJimmy schreef:
    (...)
    Wat ik geef alleen mijn mening.

    Kan goed zijn, maar dan kan je dat altijd nog op een vriendelijke manier doen zonder er bij te vermelden dat je dat 'nogal zielig vind'.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik denk dat mensen gewoon vaak niet weten wat ze in een reactie moeten zetten, dat heb ik ook heel vaak en daarom zet ik dan maar geen reactie.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    ik heb ze zelf nog nooit in de spotlight gezet,maar ik snap wel dat je dit heel vervelend vind


    Where words fail, music speaks

    Clocks schreef:
    Ik denk dat mensen gewoon vaak niet weten wat ze in een reactie moeten zetten, dat heb ik ook heel vaak en daarom zet ik dan maar geen reactie.


    Dat heb ik ook wel eens gehad. Daar kan je niets aandoen. Op zo'n manier snap ik het wel. Maar als het mensen zijn die even kijken van: Goh leuk en daarna weer wegklikken, dan heb ik het idee dat ik niet goed schrijf ofzo. Daarom zeg ik dat reacties mij motiveren en dat ik dat leuk vind..


    26 - 02 - '16

    Ik schrijf voor mezelf hoewel ik reacties leuk vind. Ik ben al blij met 1 reactie. Ik heb een verhaal met 73 abo's waarvan er maar 50 echt lezen en maar 7 of zo een reactie plaatsen.
    Ik vind het leuk om complimentjes te krijgen maar wakker ga ik er niet van liggen als ik ze niet krijg.
    Het werkt btw niet om te vragen om reacties, want ik en nog meer andere, reageren dan juist niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik schrijf voor mezelf. Complimenten zijn leuk, maar erom vragen.. Nee. Ik reageer nooit als iemand erom vraagt.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik geef ze pas als iemand ze in mijn ogen verdiend.^^


    Some angels have no wings.