• Hoi hoi,

Ik ben net een nieuw forum begonnen over muziek en ik zoek hier nog wat moderators voor. Een gewoon lied mag natuurlijk ook en je kan er alles over muziek kwijt ^^

Dus meld je daar aan, laat je naam hier achter en wees actief op het forum => dan maak je kans om moderator te worden. De bedoeling van dit forum is om het grootste muziek forum over heel de wereld te maken, dus wees er een deel van.

Haar team van mods:
    Progeny
    xBIGBANG
    sorenos
    Badhairday
    Aisor
    Seth
    (en open plaats voor Nuggets)

Momenteel zijn we met genoeg maar je kan je aanmelden als lid en wie weet maak je nog kans!

klik voor het forum

[ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 13:46 ]

KimUnleashed schreef:
    Buuh, ik zie wel wat foutjes. Hij is beginnende. :P

Waar zie je foutjes?

Ik zie geen rangen enzo. :P

KimUnleashed schreef:
    Ik zie geen rangen enzo. :P

Hoe bedoel je?

Er moet ook een rang staan onder de avatar van een mod. :P -heb een klein beetje verstand van die forums.-

KimUnleashed schreef:
    Er moet ook een rang staan onder de avatar van een mod. :P -heb een klein beetje verstand van die forums.-

ooh ja ik weet het maar ik kan het nergens vinden xd

Kan ik helpen?

KimUnleashed schreef:
    Kan ik helpen?

Dat mag ja, heb je je al aangemeld?

Ik heet er Billusion.

KimUnleashed schreef:
    Ik heet er Billusion.

ok k stel je even aan als mod dan kan je me helpen ^^ of weet je toevallig zo hoe het moet

Ik moet eerst dat adminpaneel zien. :$
    Het moet wel altijd ergens staan bij gebruikers.

KimUnleashed schreef:
    Ik moet eerst dat adminpaneel zien. :$
    Het moet wel altijd ergens staan bij gebruikers.

mm oke wil je dat ik een printscreen maak dat je het adminpaneel kan zien want bij gebruikers kan ik niets zien

Aisor schreef:
    (...)

Raar. Je moet op On klikken om in te loggen.

Ja, weet ik. Maar dan zegt hij dat het niet bestaat

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Probeer eens een andere account aan te maken, als dat lukt?

Weer zo'n gratis forum, wat volgende week weer leeg is, die links zie ik hier geregeld. Als je een echt lopende site wilt, moet je hem toch echt laten ontwerpen en ervoor betalen.

Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

Rickjuh schreef:
    Weer zo'n gratis forum, wat volgende week weer leeg is, die links zie ik hier geregeld. Als je een echt lopende site wilt, moet je hem toch echt laten ontwerpen en ervoor betalen.

Uhu, maar dan ben je wel duizenden euro kwijt aan hosting enz.