• Drie beste vriendinnen (ook vriendinnen van mij) Lenna, Wendy en Anna.
    Lenna en Jelle hebben wat met elkaar al meer als 'n half jaar, vandaag vertelde Bella me dat Anna (die beste vriendin is met Lenna en Wendy) en Jelle met elkaar afspreken (als date) en dat ze ook hebben gezegd dat als Wendy Lenna "pest" ze haar gaan slaan, en zij zijn echt al beste vriendinnen sinds groep 1. Maar Anna is de beste vriendin van Lenna en zij vertrouwd haar ook en ze gaan dus ook gewoon vreemd... Is dat niet vies?
    Sorry als 't onduidelijk is, maar ik ga geen namen zeggen en ik wilde het toch even kwijt.
    Heb even valse namen bedacht hehe. (:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 21:41 ]


    live the life you love

    iMANON schreef:
    (...)

    Ik vind 't echt onzin, maar ik hoor dit dus echt niet te weten, niemand hoort dit te weten. Maar ik vind het echt enorm zielig voor Lenna..


    Nou en? Misschien juist goed als iemand een keer de schijnheilige cirkel doorbreekt en laat merken dat mensen niet alles kunnen flikken met een ander. Schrikt ze misschien ook een beetje af, als ze beseffen dat mensen het doorhebben. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    (...)

    Nou en? Misschien juist goed als iemand een keer de schijnheilige cirkel doorbreekt en laat merken dat mensen niet alles kunnen flikken met een ander. Schrikt ze misschien ook een beetje af, als ze beseffen dat mensen het doorhebben. :')


    Ja, nou ja een andere vriendin wilde ook al gaan, maar ja, ik weet niet wat ik moet doen dus..


    live the life you love

    Als ik van jou was, zou ik met Anna praten. Je hoeft niet meteen de kaarten op het tafel gooien en daarmee ruzie stoken, gewoon aan Anna zeggen dat wat ze doet verkeerd, egoïstisch en schijnheilig is en dat ze er mee op moet houden tot haar vriendschap met die andere verbroken is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    Als ik van jou was, zou ik met Anna praten. Je hoeft niet meteen de kaarten op het tafel gooien en daarmee ruzie stoken, gewoon aan Anna zeggen dat wat ze doet verkeerd, egoïstisch en schijnheilig is en dat ze er mee op moet houden tot haar vriendschap met die andere verbroken is.


    Uhu, ik praat nu een andere vriendin en we twijfelen om het Lenna te vertellen.


    live the life you love

    iMANON schreef:
    (...)

    Uhu, ik praat nu een andere vriendin en we twijfelen om het Lenna te vertellen.

    Ik zou het niet aan Lenna vertellen. Daar ezou je zowel Lenna als Anna heel hard mee kunnen kwetsen. Geef Anna eerst de kans om haar fout goed te zetten. Wil ze dit niet, dan kan je het aan Lenna zeggen. Afijn, dat is wat ik zou doen c;


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Vertel het gewoon?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    ik volg dit echt even niet...
    ligt dat nu aan mij of niet?


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Oke, dit is idd erg moeilijk te volgen en ik heb geen zin om die tekst 10x achter elkaar te lezen om het te begrijpen! (':


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Haha, ik kan echt niet uitleggen. T__T


    live the life you love

    soREAL schreef:
    ik snap er niks van Xd


    ars moriendi