• Drie beste vriendinnen (ook vriendinnen van mij) Lenna, Wendy en Anna.
    Lenna en Jelle hebben wat met elkaar al meer als 'n half jaar, vandaag vertelde Bella me dat Anna (die beste vriendin is met Lenna en Wendy) en Jelle met elkaar afspreken (als date) en dat ze ook hebben gezegd dat als Wendy Lenna "pest" ze haar gaan slaan, en zij zijn echt al beste vriendinnen sinds groep 1. Maar Anna is de beste vriendin van Lenna en zij vertrouwd haar ook en ze gaan dus ook gewoon vreemd... Is dat niet vies?
    Sorry als 't onduidelijk is, maar ik ga geen namen zeggen en ik wilde het toch even kwijt.
    Heb even valse namen bedacht hehe. (:

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 21:41 ]


    live the life you love

    ik snap er niks van Xd


    Where words fail, music speaks

    Dat is idd naaien...


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    het is best wel onduidelijk ja...
    maar het komt er op neer dat ze dingen doen zonder rekening te houden met elkaar -,-
    komt vanzelf een keer ruzie van..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik snap er geen hol van. Waarom gebruikt niemand hier gewoon namen? Alsof die mensen op Q zitten. En als dat wel zo is gebruik dan gewoon andere. :W
    Ach ja, laat die mensen het zelf uitzoeken. Leugens overwinnen meestal toch niet langer dan de waarheid.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Misschien moet je het even veranderen in valse namen?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Maar tis idd moeilijk te volgen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik snap het niet eigenlijk (no_chears)


    -

    soREAL schreef:
    ik snap er niks van Xd


    De beste vriendin van L gaat vreemd met haar vriendje, en heeft ook met hem afgesproken dat ze d'r andere Beste vriendin gaan slaan als ze haar "pest".


    live the life you love

    Heb even neppe namen gedaan haha. (:


    live the life you love

    Vengenz schreef:
    Ik snap er geen hol van. Waarom gebruikt niemand hier gewoon namen? Alsof die mensen op Q zitten. En als dat wel zo is gebruik dan gewoon andere. :W
    Ach ja, laat die mensen het zelf uitzoeken. Leugens overwinnen meestal toch niet langer dan de waarheid.

    Kan je de namen niet veranderen, want met die letters snap ik er de ballen van ;x

    Als ik het snap is die A een schijnheilige 'vriendin'. Ik persoonlijk zou een vriendin van mij dat nooit aan kunnen doen. Dat is ongelofelijk egoïstisch. Praat eens met A, zou ik zeggen. Vraag haar of ze inderdaad wat met J heeft en praat 't dan uit haar hoofd of zo.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik snap t (nerd)
    Maar on topic,,
    Dat is wel écht gemeen hoor >.<'


    Inspiration can hit you any time

    Prongs schreef:
    Kan je de namen niet veranderen, want met die letters snap ik er de ballen van ;x

    Als ik het snap is die A een schijnheilige 'vriendin'. Ik persoonlijk zou een vriendin van mij dat nooit aan kunnen doen. Dat is ongelofelijk egoïstisch. Praat eens met A, zou ik zeggen. Vraag haar of ze inderdaad wat met J heeft en praat 't dan uit haar hoofd of zo.


    Ik vind 't echt onzin, maar ik hoor dit dus echt niet te weten, niemand hoort dit te weten. Maar ik vind het echt enorm zielig voor Lenna..


    live the life you love

    Wat heeft die Lisa er mee maken?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Puta schreef:
    Wat heeft die Lisa er mee maken?


    Ja.. was dus even een typfoutje hahaha.


    live the life you love