• Moet ik nou boos op haar zijn en jaloers of moet ik juist blij zijn voor haar?

    Oke een goeie vriendin van mijn, laten we haar C noemen is volgens mij verliefd op de jongen waar ik al vanaf het begin van het schooljaar op verliefd ben. En ik denk dat hij misschien haar ook leuk vind. Maar ik weet het niet zeker, ik hoorde vandaag van een vriendin dat hij een vriendin heeft uit de tweede maar ik geloof dat niet. Ik ben zelf een brugpieper. -:P- Maar ze zaten vandaag echt zo leuk en knus bijelkaar in een hoekje, en laten we die jongen A noemen. A en C zaten vandaag zo knus in een hoekje in de klas toen we een filmpje gingen kijken. Het was echt heel kut, ik kreeg tijdens les ook super veel hoofdpijn uit het niets en toen zag A het wel asl eerste dat ik met mijn hoofd gebogen zat en hij werd ook bezorgd maar toen later heel de klas werd een heisa en iedereen moest weer gaan zitten en mijn vriendin kwam naast mij zitten op de plek waar A altijd zit. A en C zaten achter me en A kwam perongeluk hard tegen mij aan toen hij ging zitten. Maar C zat de hele tijd op mijn leuning te schoppen en elke keer als ik naar achtere keek zo van stop nou keek ze me raar aan en ging weer verder met A.

    Moet ik nou jaloers of boos zijn op der?
    Of blij of niet boos dat ze misschien de jongen van der dromen kan krijgen?
    En ik wil ook niet hebberig over komen want ik vind A echt super super super leuk en ik weet niet van haar want elke keer al sik het raag zegt ze zo schijnheilig Nee. Maar ik wil dus niemand kwetsen of dat er ruzie komt.
    Moet ik nou jaloers of boos zijn op der?
    Of blij of niet boos dat ze misschien de jongen van der dromen kan krijgen?

    Sorry als ik weer loop te zeiken met mijn kut topics maar soms dan moet het er gewoon ff uit, en bij mijn vriendinnen kan ik niet echt terug vallen....

    Dat is rot voor je..

    Ik snap wel dat je jaloers zou zijn, want jij vind hem ook al leuk, misschien eerlijk vertellen aan je vriendin.. Misschien snapt ze het wel.

    Sterkte(flower)


    What is youre favo scary movie?

    Ceyda ga gewoon met Aart apart praten.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 22:18 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    dat is best rot voor je...

    be strong and keep your head held high (flower)
    geen idee hoe je deze uitdrukking juist zegt in het nederlands

    [ bericht aangepast op 13 mei 2011 - 22:24 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Dat is inderdaad heel erg, vooral omdat het je vriendin is...(cat)
    Oke, ze kan haar gevoelens waarschijnlijk niet beheersen, maar ik vind het echt wreed als ze opeens met hem gaat, dat betekent dus dat ze niet genoeg om je geeft. Maargoed, ik zou echt niet blij voor haar zijn en ik zou boos en jaloers worden...Als ze een goede vriendin is begint ze niks met hem, want ze weet dat het jou pijn zal doen.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!