• Hij mag dan wel nog niet af zijn, ik ben er nu wel trots op. ^^

    Tijd erin gestoken tot nu toe: Drie uur.
    Tools of the trade: Tekentablet, Photoshop cs5, Paint Tool Sai, Macbook Pro.





    En, wat hebben jullie qua beeldende kunsten geschapen? (;



    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Leuk! Ik teken graffiti.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Nice. :3
    Ik maak foto's en fotomanipulaties. ;D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind hem mooi :'D

    Deze heb ik onlangs nog gemaakt, let niet op de vlekken, want mijn fototoestel heeft hem verneukt.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    woow
    beide tekeningen hierboven zijn mooi _O_
    ik heb in mijn fb wat tekenzooi staan


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Holy fuck, lees ik daar tekentablet? Ik wil ook graag zo'n ding voor m'n verjaardag. Wat is de jouwe eigenlijk? Wat kost ie, ligt hij goed in de hand en kun je er ook makkelijk mee tekenen? Naar aanleiding van zo'n test is de grootte van het tekentablet afhankelijk van de grootte van je beeldscherm. Ik heb een Macboekie van 13, nog wat inch (standaard afmeting). Zou je dan jouw tekentablet aan kunnen raden ivm nauwkeurigheid?
    Oh en nog iets: als je met je pen in Photoshop tekent, worden de lijnen dan ook groter als je harder drukt (als 't ware net als een potlood) of moet je de brushgrootte handmatig aanpassen als je grovere lijnen wil?

    Yeah, flink wat vragen, maar ik denk dat een goed, degelijk en niet al te duur tekentablet werelden voor me gaat openen :'D

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 15:19 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    C18 schreef:
    Holy fuck, lees ik daar tekentablet? Ik wil ook graag zo'n ding voor m'n verjaardag. Wat is de jouwe eigenlijk? Wat kost ie, ligt hij goed in de hand en kun je er ook makkelijk mee tekenen? Naar aanleiding van zo'n test is de grootte van het tekentablet afhankelijk van de grootte van je beeldscherm. Ik heb een Macboekie van 13, nog wat inch (standaard afmeting). Zou je dan jouw tekentablet aan kunnen raden ivm nauwkeurigheid?
    Oh en nog iets: als je met je pen in Photoshop tekent, worden de lijnen dan ook groter als je harder drukt (als 't ware net als een potlood) of moet je de brushgrootte handmatig aanpassen als je grovere lijnen wil?

    Yeah, flink wat vragen, maar ik denk dat een goed, degelijk en niet al te duur tekentablet werelden voor me gaat openen :'D

    Ook al vroeg je het niet aan mij, ik heb ook een tekentableau. Eentje van Trust, hij is ontzettend fijn! Volgens mij was hij tussen de 70/80 euro, maar dan heb je ook wat. Hij is drukgevoelig en er zit een overtrekplaatje over. EN IK LIEF HEM ZO ERG <'3

    EDIT: Ik ging er Pokémons mee tekenen xD:


    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 22:44 ]


    JDN.

    nais dude.
    a.t.m. bezig met deze, de rest staat in mn fb.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 22:45 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Omfg, ik ben dus niet creatief op die manier.
    Echt mooooi!


    Me so good.

    xSnoepjex schreef:
    Omfg, ik ben dus niet creatief op die manier.
    Echt mooooi!

    Ty. :3


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Holy fuck, die is mooi ;o
    Ik ben niet echt creatief, het enige wat ik vandaag heb gedaan is een gedicht schrijven meer niet(:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Ik teken toch liever met potlood en gum. Wat een hoop gedoe is dat met PS.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.



    Dit is volgens mij een van de laatste die ik getekend heb.

    Ja, ik weet. Ik heb al 4 maanden niks meer getekend.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Woow, da's best gaaf geworden (:

    Ik heb een tijdje geleden deze van een foto nagetekend:



    En ik ben nu hiermee bezig, maar ik ben heel slecht in handen en gezichten en voeten en de rest dus het gaat nog een tijdje duren voor het klaar is :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.



    Dit maak ik met Gimp:D Niet zelf getekend, maar zelf bewerkt:P

    Ooh awesome. ;D
    Ik heb ook een tekentablet & Paint tool SAI.
    En mn neef gaat photoshop voor me kraken. >:'D

    Anyways, awesome drawing :3


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333