• wat vinden jullie van deze cover?
    het is voor een verhaal die nog komt,het gaat over een tienermoeder,die voor adoptie kiest maar er niet mee om kan gaan.



    het is niet geweldig hoor xD
    maar als je ook een cover wilt stuur em dan maar pb met hoe of wat en waar het verhaal over gaat xD
    enuh graag mening over deze xD


    Where words fail, music speaks

    Ik vind hem eerlijk gezegd niet erg mooi, sorry.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Vengenz schreef:
    Ik vind hem eerlijk gezegd niet erg mooi, sorry.

    hah ok xD
    maakt niet uit,iedereen mag zijn mening hebben xD


    Where words fail, music speaks

    Ik vind dat afgesneden stuk een beetje vreemd, dat had je beter in elkaar kunnen laten vagen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik weet niet waarom, maar ik vind het niet zo mooi. Nu ja, als je het zelf wél goed vind, moet je het vooral gebruiken :Y)


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Professor schreef:
    Ik vind dat afgesneden stuk een beetje vreemd, dat had je beter in elkaar kunnen laten vagen. (:

    ja maar lukt niet goed xd
    maar kan het vanaf nu wel xD maar had deze topic al gemaakt


    Where words fail, music speaks

    Meissie lukt de programma's niet.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Weetje, het is al een goede verbetering sinds die andere cover, maar ik zou persoonlijk voor een andere foto kiezen. Hij valt wel mee, maar hij komt raar over.
    Moet ik er eentje voor je maken?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2011 - 20:38 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Alcatraz schreef:
    Weetje, het is al een goede verbetering sinds die andere cover, maar ik zou persoonlijk voor een andere foto kiezen. Hij valt wel mee, maar hij komt raar over.

    Maar misschien heeft ze die fotos nodig, misschien gaat de story over een moeder die haar kind om afgeven ofzo?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Mavado schreef:
    (...)
    Maar misschien heeft ze die fotos nodig, misschien gaat de story over een moeder die haar kind om afgeven ofzo?
    jep:P


    Where words fail, music speaks

    Ik vind het een rare cover, vooral omdat je beiden half en half hebt. Eigenlijk totaal niet mooi


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Mavado schreef:
    (...)
    Maar misschien heeft ze die fotos nodig, misschien gaat de story over een moeder die haar kind om afgeven ofzo?

    Ja, maar dan kan je andere foto's nemen, die dat nog duidelijker maken.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Hmm, nee ik vind hem niet echt heel mooi... Misschien had je het kunnen blenden ofzow


    What is youre favo scary movie?

    De verkeerde plaatjes. Je gebruikt de verkeerde plaatjes. Hieruit blijkt niet dat het om een moeder met haar kind gaat.


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca