• Even voor de goede orde..

    zij is twaalf.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Oh, op die fiets.
    Ik dacht dat je bedoelde dat ik op haar tere kinderzieltje trapte.

    Ja, dat is ook erg zielig inderdaad.. daarom vind ik het zaak dat de muziekindustrie (echt monsters zijn het, die alleen kijken naar het geld) maar vooral de ouders hun kinderen hiervoor moeten beschermen. Je hoort gewoon nog niet in dat wereldje op zo'n belachelijke jonge leeftijd, laat iemand eerst maar eens rustig kind zijn. My god..

    Nah.
    De muziekindustrie is een venijnige industrie. Je zou eens moeten weten :-)
    Ik snap wel dat die kinders dromen om zangeres te worden, maar dan doe je dat toch gewoon met een haarborstel in de badkamer? :----)

    Kelc schreef:
    (...)
    Nah.
    De muziekindustrie is een venijnige industrie. Je zou eens moeten weten :-)
    Ik snap wel dat die kinders dromen om zangeres te worden, maar dan doe je dat toch gewoon met een haarborstel in de badkamer? :----)

    Ohh, ja dat weet ik echt wel ;) .. Heb er zelf ook ervaring mee gehad. Ben je eventjes hot, dragen ze je op handen en zijn ze alleen maar vol lof over je. Zien ze er niks meer in? Smijten ze je zo naar buiten, op naar het volgende "sterretje".

    Ben het 100% procent met je eens.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ohh, ja dat weet ik echt wel ;) .. Heb er zelf ook ervaring mee gehad. Ben je eventjes hot, dragen ze je op handen en zijn ze alleen maar vol lof over je. Zien ze er niks meer in? Smijten ze je zo naar buiten, op naar het volgende "sterretje".

    Ben het 100% procent met je eens.

    Haha persoonlijke ervaring? :--)

    Ach als je later rijk en beroemd bent en net vrij bent uit de afkickkliniek kun je altijd nog je jeugd terugkopen. O wait.. dat kan niet :').


    Wie du mir, so ich dir.

    INDICA schreef:
    Ach als je later rijk en beroemd bent en net vrij bent uit de afkickkliniek kun je altijd nog je jeugd terugkopen. O wait.. dat kan niet :').

    x'D

    @Kelc: Yep.. in een ander leven, het juniorsongfestival once.. :') Dan krijg je er echt enorm veel mee te maken kan ik je vertellen, meer dan je zou denken. Ook met tv en interviews enzo.. =) T'is ook nadat ik daarvan heb geproefd, dat ik nu weet dat ik bij tv wil werken straks ;D


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    x'D

    @Kelc: Yep.. in een ander leven, het juniorsongfestival once.. :') Dan krijg je er echt enorm veel mee te maken kan ik je vertellen, meer dan je zou denken. Ook met tv en interviews enzo.. =) T'is ook nadat ik daarvan heb geproefd, dat ik nu weet dat ik bij tv wil werken straks ;D
    Ja juist bij zo'n programma's is dat echt een ramp ja. Heb jij daar aan meegedaan? Arme jij x.x De ervaring lijkt me heerlijk maar het getrek en gezeur lijkt me zelfs bijna traumatisch x.x


    Wie du mir, so ich dir.

    Kuyt schreef:
    (...)
    x'D

    @Kelc: Yep.. in een ander leven, het juniorsongfestival once.. :') Dan krijg je er echt enorm veel mee te maken kan ik je vertellen, meer dan je zou denken. Ook met tv en interviews enzo.. =) T'is ook nadat ik daarvan heb geproefd, dat ik nu weet dat ik bij tv wil werken straks ;D

    Echt? :---)
    Netjes, hoe ver was je geraakt? :-)
    Lijkt me sjiek om bij de tv te werken :-) mijn opa was geluidsman, oke tmi.

    Ik heb eigenlijk medelijden met meisjes zoals haar, misschien is dit wel een droom die uitkomt, maar als je twaalf bent denk je niet na over de gevolgen. Iemand zou haar daarvoor moeten behoeden, dat zouden eigenlijk haar ouders moeten zijn, maar dat hebben ze blijkbaar niet gedaan.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Is dat nou selena gomez on 2:03 / 2:05
    op de achtergrond.

    btw niet daar op pauze zetten want dan zie je dr niet.
    gewoon afspelen

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 7:24 ]


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Okay, dus, let's hope she'll stay in school..O.O

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 12:24 ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    omg. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat sletjesimago is waarschijnlijk haar enige kans want zo knap vind ik het niet gezongen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ze heeft nog een andere liedje, "my jeans", en dan moet je die van Brock's Dub luisteren (>> geniaal)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Vreselijk.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    underwaterr schreef:
    Is dat nou selena gomez on 2:03 / 2:05
    op de achtergrond.

    btw niet daar op pauze zetten want dan zie je dr niet.
    gewoon afspelen

    Nee.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.