• Even voor de goede orde..

    zij is twaalf.


    ars moriendi

    Lolol, Rebecca Black 2!

    En fuck, waarom duurt het like ages voor een YT-filmpje hier fatsoenlijk gelaad is =='


    No growth of the heart is ever a waste

    Hoe dichter bij de nul ... Nee, echt dit kan gewoon niet. Ik wil het niet eens zien, dat vind ik gewoon vies. Tè jong. Te.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik mag haar nu al niet, die uitstraling zegt mij genoeg..


    Sometimes it's best not to care.

    omg girl

    SHUT THE FUCK UP

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 22:24 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Jahoor, die hersenloze mensen van platenmaatschappij die last van geld te kort hebben, hebben weer een nieuw slachtoffer. Jammer dat ze het zelf niet beseft.

    Als iemand talent heeft, kun je beter wachten tot diegene ouder is en een eigen mening heeft gevormd over muziek. Dit is puur de platenmaatschappij die alles netjes in elkaar zet. Echt zonde, er zijn zoveel mensen die ouder zijn, verstandiger en er echt voor gemaakt zijn om op te treden.


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Dat dat meisje graag beroemd wil worden is op zich niet ongewoon, maar dat de ouders zoiets goed vinden vind ik echt vreemd. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind haar zoow nep


    What is youre favo scary movie?

    C18 schreef:
    Lolol, Rebecca Black 2!

    En fuck, waarom duurt het like ages voor een YT-filmpje hier fatsoenlijk gelaad is =='


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Faal. Autotune.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    OMG zij is zo dom!
    Ze kan wel mooi zingen maar las ze nou gewoon wat liedjes zong wat meer bij haar leeftijd past en niet over OMG she looks good, of wat dan ever!

    En like C18 zegt Rebecca Black 2!!

    Ehh o-O mensen van 12 horen niet zo te doen of zie ik dat verkeerd...

    Fck nou snap ik wat mensen zeggen; waar gaat het heen met de jeugd..

    daarbij vergeleken was de jeugs bij mij/ons gwn normaal [ok ik zit nog steeds in jeugd.. maar je snapt me]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik kan het filmpje niet zien


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    slecht drie letters hiervoor. O.M.G.

    wtf dude. 'omg, take a pic of me'? en dan zijn ze verbaasd dat we ze tienersletjes gaan noemen. hoe zou dat nou komen..


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dan heb ik nog liever Rebecca Black lol


    As travars

    Grizzly schreef:
    slecht drie letters hiervoor. O.M.G.

    wtf dude. 'omg, take a pic of me'? en dan zijn ze verbaasd dat we ze tienersletjes gaan noemen. hoe zou dat nou komen..

    Ja, en dat kind "Teen Boom Boom Doll" noemen, werkt nou ook niet echt mee. Echt, ik kan er echt niet bij dat ouders dit goed hebben gevonden en dat volwassenen, achter de camera en de directiestoel niet bij zichzelf hebben gedacht van "Goh, misschien moeten we dit niet doen.."


    ars moriendi