• Even voor de goede orde..

    zij is twaalf.


    ars moriendi



    Lol


    What is youre favo scary movie?

    touch schreef:



    Lol

    Wow dus ze slist EN ze kijkt scheel zie ik nu..?


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Wow dus ze slist EN ze kijkt scheel zie ik nu..?


    Dat valde mij nou ook al op xD


    What is youre favo scary movie?

    De reacties zijn op youtube ook uitgeschakeld. Blijkbaar alleen maar lullige reacties ofzo. Maarja, als je daar niet tegen kan moet je het ook niet op internet zetten.

    De kleding vind ik trouwens nog wel meevallen, alleen die dansjes zijn wel erg als dat meisje echt 12 is.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Wow dus ze slist EN ze kijkt scheel zie ik nu..?


    Hihi, ik moest lachen om jou reactie, die laatste S moet weg inderdaad. Sjongejonge, wat een slet liedje :/


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Kuyt schreef:
    (...)
    Ja, en dat kind "Teen Boom Boom Doll" noemen, werkt nou ook niet echt mee. Echt, ik kan er echt niet bij dat ouders dit goed hebben gevonden en dat volwassenen, achter de camera en de directiestoel niet bij zichzelf hebben gedacht van "Goh, misschien moeten we dit niet doen.."


    Die mensen waren lid van de pedopartij


    12 O.O


    (Be)lieve in (you)rself

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Hihi, ik moest lachen om jou reactie, die laatste S moet weg inderdaad. Sjongejonge, wat een slet liedje :/

    Slissletje. _O_


    ars moriendi

    Welp, ooit gehoord van Ark Music Factory? :-)
    Het is een label met allemaal van die meisjes waar zij en Rebecca Black bijzitten als ik me niet vergis. Volgens mij hebben hun ouders daar gewoon voor betaald. Zij had trouwens al een liedje voor Rebecca Black.

    Trouwens, ik vind het erg dat jullie het allemaal in het belachelijke trekken. Die meisjes zijn 12-13 jaar, jullie heb echt geen idee wat die reacties met die kinderen doen.

    Kelc schreef:
    Trouwens, ik vind het erg dat jullie het allemaal in het belachelijke trekken. Die meisjes zijn 12-13 jaar, jullie heb echt geen idee wat die reacties met die kinderen doen.

    Je mist mijn punt compleet. Ik wil hiermee aantonen hoe erg het is dat meisjes van 12 jaar er al als zo'n hoertjes bijlopen en dit soort teksten uitkramen.

    Maar ik dacht dat ik dat niet hoefde uit te leggen omdat de video voor zich spreekt.


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Je mist mijn punt compleet. Ik wil hiermee aantonen hoe erg het is dat meisjes van 12 jaar er al als zo'n hoertjes bijlopen en dit soort teksten uitkramen.

    Maar ik dacht dat ik dat niet hoefde uit te leggen omdat de video voor zich spreekt.

    En dan moet je eens alle reacties gaan lezen? :-)

    Kelc schreef:
    (...)
    En dan moet je eens alle reacties gaan lezen? :-)


    Ieder zijn eigen mening?:X:X:X:X:X:X:X


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kelc schreef:
    (...)
    En dan moet je eens alle reacties gaan lezen? :-)

    Dat doe ik, en volgens mij was het punt vrij duidelijk?


    ars moriendi

    Kuyt schreef:
    (...)
    Dat doe ik, en volgens mij was het punt vrij duidelijk?

    Heb je ooit die video gezien over Rebecca Black waar ze vertelde dat ze echt heel verdrietig, teleurgesteld, etc was nadat ze gelezen had wat sommige mensen over haar zeiden/wat ze allemaal deden? :-)
    Dan kom je op een site die zogezegd anti-pesten is en die respect toont voor iemand anders ( ik heb het nu niet op quizlet gericht) en daar worden ze nog het meest belachelijk gemaakt. Ik begrijp je punt, maar ik denk dat dat kind gewoon blij is dat ze iets mag doen met muziek en dat ze zich amper bewust is van wat ze daar eigenlijk staat te zingen.

    Kelc schreef:
    (...)
    Heb je ooit die video gezien over Rebecca Black waar ze vertelde dat ze echt heel verdrietig, teleurgesteld, etc was nadat ze gelezen had wat sommige mensen over haar zeiden/wat ze allemaal deden? :-)
    Dan kom je op een site die zogezegd anti-pesten is en die respect toont voor iemand anders ( ik heb het nu niet op quizlet gericht) en daar worden ze nog het meest belachelijk gemaakt. Ik begrijp je punt, maar ik denk dat dat kind gewoon blij is dat ze iets mag doen met muziek en dat ze zich amper bewust is van wat ze daar eigenlijk staat te zingen.

    Oh, op die fiets.
    Ik dacht dat je bedoelde dat ik op haar tere kinderzieltje trapte.

    Ja, dat is ook erg zielig inderdaad.. daarom vind ik het zaak dat de muziekindustrie (echt monsters zijn het, die alleen kijken naar het geld) maar vooral de ouders hun kinderen hiervoor moeten beschermen. Je hoort gewoon nog niet in dat wereldje op zo'n belachelijke jonge leeftijd, laat iemand eerst maar eens rustig kind zijn. My god..

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 23:30 ]


    ars moriendi