• Bij mij is dat zeker weten titanic. Elke weer weet die film me te raken.
    Ik ben normaal geen janker maar bij bovenstaande scene moet ik toch elke keer weer een traantje wegpinken.

    en jij?

    Harry Potter!


    All you're patronus are here.

    A Walk To Remember. Ook al heb ik 'm pas één keer gezien, ik weet zeker dat ik de volgende keer weer ga huilen ;P


    It ain't broke, so don't fix it.

    Komt een vrouw bij de dokter

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 16:00 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Bambie :$


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Grown ups, bij dat stukje dat het kleine meisje haar moeder vertelde dat haar tand eruit was en dat haar moeder zei dat ze later wel een euro onder haar kussen zou leggen. Toen ze vroeg van; 'Dus de tandenfee is niet echt?' kreeg ik echt tranen in mijn ogen. ;o


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Komt een vrouw bij de dokter


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    De Kleine Zeemeermin 1 en The Lion King 2..
    Bij de Titanic viel ik in slaap.. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Wall-E, The Last Song, Harry Potter


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Never Let Me Go
    (al drie keer gezien, en elke keer moest ik weer huilen op het einde, hetzelfde bij het boek)


    As travars

    Marley and me, My Sisters keeper, Peter Pan -Met Jason Isaacs-, Snowcake, Der Himmel über Berlin, Finding Neverland, Corinna Corinna -dit was vroeger mijn lievelings film-, The mists of Avalon, No reservations. En zo zijn er denk ik nog wel een aantal ;3.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 16:06 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Dragon Heart.
    Vast nog wel een paar andere, maar ik kan ze nu even niet bedenken. (A)

    Edit: Oja, en Jesus Christ Superstar, die oude versie.

    [ bericht aangepast op 19 juni 2011 - 16:16 ]


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    The Last Song

    La vita e Bella ! Echt DE mooiste film ever!


    You never fail, unless you keep trying...

    I Am Sam. Ik heb die nu al heel lang niet meer gezien, maar ik ben er zeker van dat ik direct weer zou janken.
    En ik keek recent nog es The Notebook en daar waren de tranen ook alweer. :X


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Never Let Me Go.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.