• Nou, mijn laptop was kapot en toen heb ik hem laten maken..Nu ik hem terug hem, kan je gewoon niet mee aanstaan zonder een oplader! dus als ik zeg maar geen oplader gebruik, valt hij na ongeveer 5 minuten uit...
    Wie heeft hier verstand van? mijn vader zegt dat mijn pc batterij gewoon kapot is, of kan je dat ergens instellen ofso? - best domme vraag IKnow-


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Waarschijnlijk is je batterij kapot,hebben wij ook. De laptop kan niet aan zonder de kabel.
    Ik weet niet zeker of je er wat aan kan doen,moet je naders even in die winkel vragen. Die weten het wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    bij mijn laptop is dat ook maar ik kan dat niet oplossen :p ik zou het antwoord ook wel willen weten...

    Waarschijnlijk is je accu gewoon kaduk. Die batterij gaat maar 1000 keer mee en daarna moet je heb vervangen. Maar ik zou gewoon naar een pc winkel gaan en vragen of ze accu's hebben voor en zo veel inse pc + merk xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Nou, dan moet ik het maar zo doen met mn laptop, want die accu's zijn echt duur. Iets van 100 euro ofzo..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Poseidon schreef:
    Kapotte accu, inderdaad.


    ONLY SEVEN LEFT <3