• Nou, mijn laptop was kapot en toen heb ik hem laten maken..Nu ik hem terug hem, kan je gewoon niet mee aanstaan zonder een oplader! dus als ik zeg maar geen oplader gebruik, valt hij na ongeveer 5 minuten uit...
    Wie heeft hier verstand van? mijn vader zegt dat mijn pc batterij gewoon kapot is, of kan je dat ergens instellen ofso? - best domme vraag IKnow-


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ga naar een winkel waar ze verstand hebben van computers

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 15:05 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ehm... een vriendin had er zo een. Met nadruk op 'had'.
    Misschien terug naar de winkel?


    Felix

    Nou dat heeft mijn nicht dus ook.
    Daar kan je niets meer aan doen behalve je lader er in laten of gwn een nieuwe laptop kopen.
    Maar ik wet niet 100% zeker dat je er niks meer aan kan doen!

    Ja klopt, je accu is kapot.
    Het enige wat je er aan kan doen is een nieuwe accu erin laten zetten.
    Maar als het nog niet was voordat je laptop kapot was, en werd gemaakt.
    Kan je hun aansprakelijk stellen, want hij is bij hun kapot gegaan.
    Dus eigenlijk is het hun schuld toch? (krul)

    Ik denk inderdaad dat je accu kapot is, of dat er iets mis is tussen de aansluiting van je accu en je laptop. Toch even ermee teruggaan.


    Your make-up is terrible

    Kapotte accu, inderdaad.


    your eyes are like stars in the night.

    Teruggaan naar die winkel. Die hebben het verprutst, mogen ze 't ook zelf weer oplossen.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Waar mijn pin in moet van mijn laptop was ook is kapot, dachten we dat de oplader gewoon lapot was hebben we er gewoon 4 nieuwen gkocht en dan battery veranderd en werkte ie nog niet na een tijd hadden we daar dat het daar kapot was xd


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Kapotte accu, mijne is ook kapot (krul)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Okee, je accu is kapot


    "Ignite, my love. Ignite."

    Heb ik ook, mijn laptop moet ook altijd aan de oplader omdat mijn accu kapot is & ik geen geld heb om nieuwe accu te kopen (:


    To infinity and beyond •

    Een accu verslijt over het aantal jaren. Als je vaker op de accu computerd zal hij dus sneller een nieuwe nodig hebben.


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Sensei schreef:
    Een accu verslijt over het aantal jaren. Als je vaker op de accu computerd zal hij dus sneller een nieuwe nodig hebben.

    Ja maar de mijne is echt niet zo oud...Hij deed het prima voordat ik hem naar dat bedrijf stuurde, maar ik heb volgens mij nu geen garantie meer...Dus ik kan hem niet opnieuw sturen.
    Anyway, weet hier iemand dan waar ik een nieuwe moet halen en hoeveel die ongeveer kost??


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Dan is de batterij denk ik kapot. Terug naar de winkel. (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    CrazyChicken schreef:
    Ehm... een vriendin had er zo een. Met nadruk op 'had'.
    Misschien terug naar de winkel?

    Bedoel je te zeggen dat het na een tijdje niet meer gaat werken??? want ik zit nu wel sinds december ofso met dit probleem..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!