• Ik word echt gek van mijn vriendin><
    Je verteld toch niks door van een vriendin?
    Nou zij deed dat dus wel. Er is een jongen bij ons op school, T.
    zij heeft hem op ping. Zij heeft tegen hem gezegd dat ik hem een player vindt! Ik word echt gek van haar!
    Ik moet er nog 2 jaar mee leven -_-'
    Sorry, ik moest dit gewoon even kwijt. Hebben jullie ook 1 van zulke vriendinnen of vrienden?

    [ bericht aangepast op 11 mei 2011 - 9:05 ]


    Heart in an amor.

    Vriendin? Da's geen vriendin eh. Nou ja, als je hem toch een player vindt, dan maakt het toch eigenlijk niks uit, omdat je hem toch al niet mag.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    jup, maar dat is geen vriendin meer ook al denkt dat kind nog van wel (cat)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat is echt kut, maar weetje, zulke dingen doen meisjes gewoon, ook degene die zeggen dat ze het niet doen, roddelen er onbewust gewoon op los.


    Your make-up is terrible

    Nope dat soort mensen heb ik niet en wil ik niet in mijn leven.
    Maar dat is dan niet echt een vriendin, een echte vriendin zou niks zeggen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb Juist ook zon Vrienden echt Irritant, Ze vertelde ook mijn beste vriend dat ik dacht dat hij verliefd was op een vriendin van mij.Ik was echt mega kwaad , gelukkig geloofde hij haar niet.

    dat noenm je geen vriendin, maar je zegt ik moet er nog 2 jaar mee leven ?!
    je bent niet verplicht om vriendinnen met haar te zijn, wees eerlijk tegen der.
    x

    Jep
    Ik erg me altid aan mijn vriendin vooral mdat ze af en toe echt gek doen, maar ze zijn ook altijd aan het tekenen. En als de bel gaat wachten ze nog 10 minuten bezig met al hun troep in te pakken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Op de basisschool had ik wel altijd vriendinnen die mijn geheimen doorvertelden :(
    Ik besef nu dat dat geen vriendinnen zijn.
    Nu heb ik echte vriendinnen (H)


    Alis volat propriis

    Assassin schreef:
    Dat is echt kut, maar weetje, zulke dingen doen meisjes gewoon, ook degene die zeggen dat ze het niet doen, roddelen er onbewust gewoon op los.