• Ik vind het zo erg om mijn vrienden depressief te zien en er niets aan te kunnen doen. Het voelt zo machteloos, net alsof ze zichzelf kapot maken en jij er maar een beetje bij staat. Het enige is zeggen dat het wel goed komt, maar dat helpt toch niet. Soms weet je niet eens zeker of het wel goed komt. Meh, ik vind dat zo moeilijk...


    Your make-up is terrible

    Ik weet hou je je voelt... Ik probeer altijd zoveel mogelijk met ze te praten, want dat lucht altijd op. En je kunt idd heel weinig doen... Helaas... Maar je moet blijven hopen dat het goed komt, want als je de hoop laat gaan.. Tja das nooit goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mitch377 schreef:
    Ik weet hou je je voelt... Ik probeer altijd zoveel mogelijk met ze te praten, want dat lucht altijd op. En je kunt idd heel weinig doen... Helaas... Maar je moet blijven hopen dat het goed komt, want als je de hoop laat gaan.. Tja das nooit goed.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Blijf haar in ieder geval steunen, want als je nu hiervan wegloopt, zal hij/zij helemaal het gevoel hebben alleen te staan.
    Als ze er straks dan uitkomen, weten ze meteen wat ze aan zo'n goede vriendin als jij hebben, omdat jij hen altijd hebt geprobeerd te steunen.


    ars moriendi

    Ik werd er eerlijk gezegd een beetje gek van.. Vriend van me is ook depressief en die ging heel vaak tegen me zeuren over van alles en ik heb hem altijd gewoon aangehoord en advies gegeven. Maar als ik dan ergens mee zat dan was hij niet zo behulpzaam zegmaar.


    -

    JackyDaniels schreef:
    Ik werd er eerlijk gezegd een beetje gek van.. Vriend van me is ook depressief en die ging heel vaak tegen me zeuren over van alles en ik heb hem altijd gewoon aangehoord en advies gegeven. Maar als ik dan ergens mee zat dan was hij niet zo behulpzaam zegmaar.

    Dan verdient hij jou aandacht niet.
    Bij al mijn vrienden is het wederzijds. Ik luister en help hun, en zij luisteren en helpen mij. En zo hoort het ook in een vriendschap vind ik dan.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kuyt schreef:
    Blijf haar in ieder geval steunen, want als je nu hiervan wegloopt, zal hij/zij helemaal het gevoel hebben alleen te staan.
    Als ze er straks dan uitkomen, weten ze meteen wat ze aan zo'n goede vriendin als jij hebben, omdat jij hen altijd hebt geprobeerd te steunen.


    Helemaal mee eens


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Kuyt schreef:
    Blijf haar in ieder geval steunen, want als je nu hiervan wegloopt, zal hij/zij helemaal het gevoel hebben alleen te staan.
    Als ze er straks dan uitkomen, weten ze meteen wat ze aan zo'n goede vriendin als jij hebben, omdat jij hen altijd hebt geprobeerd te steunen.


    Hier ben ik het mee eens.

    Mitch377 schreef:
    (...)
    Dan verdient hij jou aandacht niet.
    Bij al mijn vrienden is het wederzijds. Ik luister en help hun, en zij luisteren en helpen mij. En zo hoort het ook in een vriendschap vind ik dan.


    Ja dat vind ik ook. Daarom zal ik ze ook niet laten vallen nu, ze zijn er ook altijd voor mij. Het is alleen zo moeilijk als je verder niets kan doen.


    Your make-up is terrible

    Ik heb echt precies hetzelfde, je voelt je zo verschrikkelijk nutteloos, omdat je ze gewoon niet kan helpen.


    We can't spend our lives waiting to live.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja dat vind ik ook. Daarom zal ik ze ook niet laten vallen nu, ze zijn er ook altijd voor mij. Het is alleen zo moeilijk als je verder niets kan doen.


    Ik kan je een ding zeggen, het zal altijd kut blijven. Zowel voor de ene, als ook voor de andere. Tja, ik kan nu wel zeggen dat je ermee moet leren leven. Maarja, ik kan het ook niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    JackyDaniels schreef:
    Ik werd er eerlijk gezegd een beetje gek van.. Vriend van me is ook depressief en die ging heel vaak tegen me zeuren over van alles en ik heb hem altijd gewoon aangehoord en advies gegeven. Maar als ik dan ergens mee zat dan was hij niet zo behulpzaam zegmaar.

    Been there. (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Kuyt schreef:
    Blijf haar in ieder geval steunen, want als je nu hiervan wegloopt, zal hij/zij helemaal het gevoel hebben alleen te staan.
    Als ze er straks dan uitkomen, weten ze meteen wat ze aan zo'n goede vriendin als jij hebben, omdat jij hen altijd hebt geprobeerd te steunen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Daar gaan we weer, derde persoon op rij. (cat) En ik zit er gewoon bij te janken.
    De ene is vertrokken naar het buitenland en het is uit met zijn vriendin, de ander, goh, het is uit met zijn vriendin, echt kut want het was echt gewoon een perfect stel, en nog eentje die gewoon van alles dwarszit... Dit overkomt altijd de beste mensen, en dat vind ik enorm kut.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2011 - 1:13 ]


    Your make-up is terrible

    Ik weet hoe dat voelt, de laatste 2 maanden heb ik ook 2 mensen er gewoon doorheen moeten slepen. Maar het komt goed, ze zullen weer opstaan en verder lopen. Maar blijf ze steunen, no matter what!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Je kan het beter laten gaan, ze komen wel naar je toe. Het heb alleen tijd nodig. :)


    Some angels have no wings.