• Als er dan iets mis dreigt te gaan, gaat het ook ineens allemaal mis. Zoals gewoonlijk, zoals de wet van Murphy;

    De Wet van Murphy van Edward A. Murphy (1918–1990) luidt: Als er meer dan één manier is om een taak te doen en één van die manieren zal in een ramp resulteren, dan zal iemand het zo doen. De originele Engelse tekst van de wet van Murphy is "Anything that can go wrong will go wrong".

    Gelukkig ga ik vanavond naar Kate (Captain Bereid je maar alvast voor op weer een stortvloed van verhalen 's nachts, babe) toe ... Als de trein tenminste heelhuids aan kan komen in Antwerpen. Ik heb er een hard hoofd in. Dit is niet mijn dag. Correctie, dit zijn niet mijn weken. -.-

    Ik heb zin om heel veel te kankeren nu, maar in plaats daarvan nodig ik jullie uit om in dit topic lekker je frustraties af te reageren, zodat het voor meer dan alleen mij nuttig is. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind frustrerend dat je je zo voelt en ik niks kan doennn


    -

    Ja idd! Bij mij gaat ook alles mis :x


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik heb éindelijk eventjes een goed dagje haha. Maar gisteren kon ik flink zeuren.
    En van die wet heb ik al mijn hele leven last T_T


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    BEL0VED schreef:
    Ik heb éindelijk eventjes een goed dagje haha. Maar gisteren kon ik flink zeuren.
    En van die wet heb ik al mijn hele leven last T_T


    Dat is ook een natuurkundige wet, van een geleerde. Hij had hem nooit moeten ontdekken, want inderdaad, het is voor (bijna) iedereen zo. :Y)


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik had juist een best wel leuke dag :)
    Naaaw meisje toch <3 Komt goed :)


    Life is hard and then we die

    waarom kanker gebruiken als scheldwoord D:


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    underwaterr schreef:
    waarom kanker gebruiken als scheldwoord D:


    Dat zei ik niet, ik zei kankeren en dat is een echt woord voor schelden.

    'Loop toch niet zo te kankeren', bijvoorbeeld.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2011 - 18:54 ]


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Cthulhu schreef:
    (...)

    Dat zei ik niet, ik zei kankeren en dat is een echt woord voor schelden.
    Vandale.nl :
    kan·ke·ren kankerde, h gekankerd voortdurend mopperen


    Life is hard and then we die

    Dudee o-O die nederlandse wetding is lastiger om te volgen dan de engelse o-O en dat zegt iemand die bagger engels kan..

    allen bij mij gaat dus echt ok alles fout ;D is een wonder dat me nagels nie mislukt is.. [heb ze net gelakt]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haat aan proefwerken Latijn.
    Haat aan blokuur economie van de slechtste leraar ooit vrijdag het 7e en 8e uur.
    Ik heb donderdag even opgeschreven hoeveel toetsen en werkstukken en spreekbeurten ik nog heb de komende paar weken. Ik schreef het hele A4tje vol. Ik zit tegen de dertig aan !!! En dan zeker ook nog al je cijfers ophalen zodat je nèt e 9 staat ipv een 8. Zijn ze gestoord ofzo? De zomer (lees: bikinitijd) komt er ook nog aan, dus ook niet te veel snoepen!!!
    En dan mijn mentor, wil ie een weddenschap met me afsluiten. Als ik op mijn eindlijst 7 of meer punten boven de 8 sta, win ik. Jemig, alsof er nog niet genoeg druk op me staat. Huilen kan niet. Schelden kan niet. Snoepen kan niet. Relaxen kan niet. Geen tijd. Eigenlijk is het stom van me dat ik nu uberhaupt op de comp zit, want ik heb al te weinig tijd. Het enige dat erop zit is gewoon doorgaan.


    fijn dat ik even mijn frustraties kwijtkon hier ;)


    Alis volat propriis

    Ooh yes, Murphy, the old bastard. Die kwam me gister bezoeken.
    A) Treinen reden niet door een storing, dus ik kwam veel te laat op school aan voor de presentaties. B) Toen ik er eindelijk was werd mijn USB-stick niet herkend door de pc, waardoor ik die presentatie niet eens kon houden. C) Toen een klasgenoot het voor mekaar had gekregen de slides als JPG'tjes op te slaan op zijn USB, ging het brandalarm. Leraar zei dat ik het maar op moest sturen. D) Na het brandalarm gingen we terug naar het leslokaal, waar uiteindelijk toch tijd was voor die presentatie. Dat was dan wel een voordeel, aangezien ik een 7 heb en geen her.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaha, deze topic is zo grappig, vooral omdat ik hem heb gemist x'd


    Where there is a sea there are pirates...