• Rosaline Abigail Valence, een jonge vrouw van adelijke afkomst is het zat thuis. Ze besluit te vertrekken, ze verkleed zich als een jongeman en waagt zich op een piratenschip, wat zal er van haar terechtkomen?

    Ik heb graag opbouwende kritiek en stips bij deze story. Feel free to comment. Zeg gerust wat je niet aanstaat of wat je beter lijkt (: Bedankt.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2011 - 20:30 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    lijkt me leuk
    ik zocht toch korte story's dus dit is ideaal

    je hebt je eerste abo :)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Whahaha, korte story? Ooh, omdat ie beginnende is (: Heb het nog druk komende tijd, dus het kan wel tijdje duren helaas, voordat ik begin. Of ik schrijf misschien korte proloog, maar ik kon het niet laten alvast te maken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Zodat jullie even weten of jullie abbo moeten nemen of niet, hier een..
    Voorproefje

    Langzaam werd ik wakker en realiseerde me al gauw dat ik op een houten, koude vloer lag. Voorzichtig kwam ik overeind en knipperde even met mijn ogen, het was behoorlijk donker, maar nog net licht genoeg om te kunnen zien dat ik in een houten ruimte was. Het duurde even tot mijn geheugen me weer steunde en ik er al gauw achter kwam dat ik op James' schip zat, 't schip Confidentia. Toen ik ging staan merkte ik dat ik last had van één arm, ik liep naar de muur toe met een klein raampje. Het was nacht maar volle maan, het beetje licht dat naar binnen scheen was genoeg om te zien dat ik gewond was. Tuurlijk, gisteren hadden ze me gestraft voor elke keer dat ik een grote mond had, ongehoorzaam was of iets anders deed wat James niet beviel. Voor elke keer had ik een snee in mijn arm gekregen en ik moest zeggen dat het er behoorlijk veel waren, helaas voor hun had het niet geholpen. Eens een grote mond, altijd een grote mond. Dat kwam vooral door het gekoesterde haat tegen James. Hij was mijn fiancé toen ik nog thuis was, hij gedroeg zich als een echte heer, had een goede status en veel aanzien. Hij liet de dames zich thuis voelen en stelde zelfs de heren op hun gemak, maar achter mijn vaders rug om was hij vreselijk. Hij was een arrogante, egoïstische kwal die alles wilde krijgen wat hij wou. Op dat moment, en nu nog steeds vreesde ik, was ik dat. Helaas voor hem was ik niet -zoals alle andere dames- als een blok voor hem gevallen, zijn duistere kant had hij door laten schemeren en mijn haat voor hem bleef groeien. Hij had het alleen maar erger gemaakt door ervoor te zorgen dat Kenneth opgehangen werd en mij tegen mijn zin in mee te sleuren. Hoe ik wist dat hij het brein was achter de doodstraf van Kenneth? Hij had het me in geuren en kleuren verteld, de achterbakse klootzak. Een diepe zucht verliet mijn mond, maar al gauw hield ik mijn adem in toen ik een deur open hoorde gaan.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kan een mod de titel veranderen? Naar:
    #No need to cry.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Done ;)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Zo, dat was ook snel ;'D Dankje :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha, yw (:


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Chapter 001.


    (Proloog, plaatje aanklikbaar)

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 19:29 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    hoe maak je dat plaatje aanklikbaar ?

    [ bericht aangepast op 17 mei 2011 - 20:36 ]


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    [img] url /b]/img] [/url[b


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Chapter 002.


    (Plaatje aanklikbaar)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 20:24 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Chapter 003.


    (Plaatje aanklikbaar)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2011 - 16:24 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Nou, je promotie gaat iig goed. 8D
    Ik ga een kijkje nemen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Hij klinkt erg spannend, ik ga lezen! <3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vind hem echt super! Het enige wat ik niet zo tof vind is dat je 't schip in plaats van het schip zegt. En fiancé in plaats van verloofde. Als je in het Nederlands schrijft, waarom gebruik je dan anderstalige woorden in een beschrijvende zin?
    Dit is niet persoonlijk, ik stoor me er gewoon aan. Nederlands is Nederlands, niet Engels of Frans. In een dialoog mag het gerust, maar niet als je iets beschrijft.
    /Val me nu alsjeblieft niet aan, dit is gewoon mijn mening.


    Where there is a sea there are pirates...