• Hoi lieve Q'ers!
    Een aantal weken geleden werd er een voorstel gedaan om een 'cover of the month'-wedstrijd te integreren. Dat idee is - helaas - overboord nu, maar er waren wel veel enthousiastelingen!
    Dus nu had ik het idee om zelf zo'n wedstrijd te beginnen, een coverwedstrijd met ongeveer iedere week een andere opdracht. Nu vroeg ik me af of hier nog steeds mensen zitten die zo'n wedstrijd willen. Ik zoek dus mensen die mee willen doen, ongeveer vijf jury-leden en één of twee mede-organisatoren.
    Duuuus zien jullie zo'n wedstrijd zitten of totaal niet?

    potentiële deelnemers: ||||| |
    Jury/organisatoren: ||||| |

    [ bericht aangepast op 21 sep 2016 - 22:43 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Count me in! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zou het echt onwijs leuk vinden om mee te doen. Het probleem is een beetje dat ik een totaal andere stijl heb dan de meeste cover-maestro's hier. Ze gaan dus waarschijnlijk ook niet in de smaak vallen...
    Maar het idee is ontzettend leuk, ik heb het zelf ook een beetje gevolgd en ik denk dat er een heleboel deelnemers gaan zijn.


    oi, suzy

    Nesantia schreef:
    Ik zou het echt onwijs leuk vinden om mee te doen. Het probleem is een beetje dat ik een totaal andere stijl heb dan de meeste cover-maestro's hier. Ze gaan dus waarschijnlijk ook niet in de smaak vallen...
    Maar het idee is ontzettend leuk, ik heb het zelf ook een beetje gevolgd en ik denk dat er een heleboel deelnemers gaan zijn.


    Niet geschoten is altijd mis? (:
    Om deze reden wil ik ook meerdere juryleden/organisatoren, omdat iedereen zijn mening verschilt. Wie weet vallen jouw covers juist wel in de smaak bij enkelen (;

    @ Yolanda; top!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil zowel mee-organiseren als jureren, kijk maar wat/met wie jij het fijnst vindt!

    Ik had in het topic al voorgesteld dat we wat zouden opzetten haha, dus ik help graag met organiseren. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik dacht eerst, leuk! Dat ga ik ff volgen. Maar nu zag ik dat er iemand met het probleem zit dat ie een beetje "anders" doet dan de rest. Nu heb ik echt een hele brede smaak in covers, hihi. Dus ik zou wel jury willen zijn (flower) Als dat natuurlijk mag


    ~My Mind Is Free~

    Ik zou nog best willen jureren, al moet ik dit echt even bezien aangezien ik met enkele weken naar een 30 urige werkweek schiet en ik nu nog niet m'n tijdsplanning kan inschatten en hoeveel tijd ik er effectief voor vrij ga kunnen maken.
    MAAR moest ik er de tijd voor over hebben tegen dan, dan wil ik zeker helpen!

    En heb je genoeg hulp, doe ik gewoon gezellig mee met de wedstrijd :W

    [ bericht aangepast op 21 sep 2016 - 18:25 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Heel leuk dat er zoveel interesse is in jureren/organiseren, maar zonder deelnemers zijn we uiteindelijk niets ^^ duuus zijn er nog mensen die zich geroepen voelen deel te nemen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als jullie hem gaan houden, zou ik mee willen doen (:


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Ik wil wel helpen met jureren of organiseren.

    Deelnemer hier!


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    mag ik jurylid zijn?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Momenteel zitten we op vijf deelnemers en zes mensen die willen jureren/organiseren. Als we nog een paar deelnemers kunnen sprokkelen, moet het lukken ^^

    [ bericht aangepast op 21 sep 2016 - 19:34 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Maar dit is alleen nog het idee? Ik denk dat wanneer de wedstrijd echt staat, er wel meer mensen zullen reageren...

    Ik moet je als wedstrijdmod erop wijzen dat als je deelnemers daadwerkelijk aan gaat nemen, je eerst toestemming nodig zult hebben. Dit is alleen om te zien wie er geïnteresseerd zouden zijn, right?


    in love with the fictional characters, I'm sorry