• Altijd fijn als je twee vriendinnen aan elkaar aan elkaar voorstelt en dat ze na een tijdje gewoon "samen weglopen" ze kijken niet meer naar me om praten niet meer met me enz

    het blijft pijn doen als ik op haar profiel ga want ooit was ze mijn beste vriendin en nu ben ik ze kwijt! Ik weet niet wat ik moet doen. ik heb al met haar gepraat enzo, maar dan ben ik aan het overdrijven. ik ben echt niet aan het overdrijven of jaloers want ik ben echt niet zo'n type ik wil gewoon mijn vriendin terug (we zien elkaar elk jaar op vakantie 2weken en als ze alleen maar bij elkaar zijn zit ik maar binnen af te vragen waarom ik ben meegegaan) dit is al het 3de jaar dat het zo is! vorige jaren viel het nog mee want er waren andere vrienden. Maar vorig jaar kwamen ze niet meer en dat vond ik zo erg! ik weet niet wat ik moet doen!

    Je bent ze kwijt. Get over it en zoek nieuwe vrienden :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    3 jaar lang O.o?
    Kan snappen dat het niet leuk is, maar misschien is het handig om na 3 jaar misschien nieuwe vrienden te vinden.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het lijkt mij inderdaad dat je het beste nieuwe vriendinnen kunt zoeken. Ze zien je duidelijk niet meer staan. Blijf niet aan hen hangen. Dat is irritant voor hen maar zeker voor jou ook erg pijnlijk en eenzaam.
    Het is misschien een grote stap om nieuwe vriendinnen te zoeken, maar als je aan hen blijft hangen, maak jij jezelf alleen maar ongelukkig.


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    SpringElf schreef:
    Het lijkt mij inderdaad dat je het beste nieuwe vriendinnen kunt zoeken. Ze zien je duidelijk niet meer staan. Blijf niet aan hen hangen. Dat is irritant voor hen maar zeker voor jou ook erg pijnlijk en eenzaam.
    Het is misschien een grote stap om nieuwe vriendinnen te zoeken, maar als je aan hen blijft hangen, maak jij jezelf alleen maar ongelukkig.


    ik ben mijn beste vriendin ook kwijt sinds we het middelbare achter het rug hebben. Ik heb geleerd dat als ik me aan haar blijf vasthouden ik mezelf ongelukkig maakt. Nu ik aar los liet, voel ik me gewoon stukken beter. echt meid, loslaten. Ze verdienen je gewoon niet.


    -

    SpringElf schreef:
    Het lijkt mij inderdaad dat je het beste nieuwe vriendinnen kunt zoeken. Ze zien je duidelijk niet meer staan. Blijf niet aan hen hangen. Dat is irritant voor hen maar zeker voor jou ook erg pijnlijk en eenzaam.
    Het is misschien een grote stap om nieuwe vriendinnen te zoeken, maar als je aan hen blijft hangen, maak jij jezelf alleen maar ongelukkig.


    To love is to destroy.

    Ik snap maar de helft van wat je daar allemaal zegt. Hoe je het hier hebt verwoord willen ze in ieder geval je er niet meer bij hebben. Dat is hard voor je denk ik. Ik weet namelijk helemaal niet hoe jij bent en hoe jullie relatie eerst was. Zoek vriendinnen waar je wel op kan vertrouwen ofzo.


    I still think of the guitar bible.

    Scabbia schreef:
    3 jaar lang O.o?
    Kan snappen dat het niet leuk is, maar misschien is het handig om na 3 jaar misschien nieuwe vrienden te vinden.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Daarom stel ik vrienden nooit aan elkaar voor. ^^


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    Daarom stel ik vrienden nooit aan elkaar voor. ^^

    hahahaha.


    I still think of the guitar bible.

    Alayna schreef:
    (...)
    hahahaha.


    Serieus waar! Ik houd mijn vrienden altijd zo ver mogelijk van elkaar gescheiden. ^^ Gaat prima tot nu toe!


    Bad decisions make good stories.

    Anarose schreef:
    (...)

    Serieus waar! Ik houd mijn vrienden altijd zo ver mogelijk van elkaar gescheiden. ^^ Gaat prima tot nu toe!

    Ja ik geloof je. Ik hou mijn vriendinnen ook van elkaar gescheiden hahaha.


    I still think of the guitar bible.