• Echt serieus soms denk ik echt dat er iets mis is met een van mijn klasgenoten. Vandaag had ik weer ruzie met de klasgenoot waar ik een tijd geleden ook ruzie had en blijkbaar heeft het niets geholpen dat mijn mentor (die trouwens ook zijn mentor is) hem heeft aangepakt en hem heeft vertelt om zulke dingen niet meer te doen. Maar aangezien dat dus helpt wil ik met mijn klasgenoot gaan praten waar onze mentor dan bij is. Ik ben echter bang dat hij zich dan heel anders gaat gedragen of heel schijnheilig gaat doen etc.

    Dus wat denken moet ik wel of niet met hem gaan praten met onze mentor erbij?


    Physics is awesome

    Met, want dan weet jou mentor ook dat het niet is opgehouden en kan hij/zij jullie/hem in de gaten houden. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dat mentor-gedoe helpt echt niet, meestal maakt het het alleen maar erger om er een leerkracht bij te betrekken... Bij ons toch...^^


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D


    This is the most awesome gun ever *hinthint* (cat)

    Naaaah, ik denk dat je met hem zou kunnen proberen te praten als jullie alleen zijn als je denkt dat dat op een normale manier mogelijk is. Zo niet zou je het inderdaad es moeten proberen met de mentor erbij. Als jullie toch al zware ruzie hebben kan het weinig kwaads maar veel goeds doen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    vampgirly schreef:
    Dat mentor-gedoe helpt echt niet, meestal maakt het het alleen maar erger om er een leerkracht bij te betrekken... Bij ons toch...^^


    Dat heb ik vorige keer ook gedaan en daar was hij inderdaad niet blij mee. Maar ik probeer normaal met hem te praten maar hij laat me soms nog geen uit praten of gaat heel kinderachtig doen, ja sorry hoor maar dan geef ik de moed op en schakel ik onze mentor in voordat ik echt boos word en hem misschien ga slaan wat niet mag en waarvoor ik geschorst kan worden


    Physics is awesome

    Als er een kans is dat het helpt kun je het altijd proberen. Zoals RainbowDash al heeft gezegd: als jullie toch al ruzie hebben, kan het sowieso geen kwaad meer.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    RainbowDash schreef:


    This is the most awesome gun ever *hinthint* (cat)

    Naaaah, ik denk dat je met hem zou kunnen proberen te praten als jullie alleen zijn als je denkt dat dat op een normale manier mogelijk is. Zo niet zou je het inderdaad es moeten proberen met de mentor erbij. Als jullie toch al zware ruzie hebben kan het weinig kwaads maar veel goeds doen :Y)


    Ik had al een idee(zonder wapen, oké een koekenpan kun je ook als wapen rekenen als ik hem ga gebruiken maar goed)

    Ja, ik hoop gewoon dat uit dat gesprek dan gewoon een oplossing komt want ik word heel boos op hem als we ruzie hebben en ik wil dat niet want dan verspil ik mijn energie aan hem en dat is zonde.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat heb ik vorige keer ook gedaan en daar was hij inderdaad niet blij mee. Maar ik probeer normaal met hem te praten maar hij laat me soms nog geen uit praten of gaat heel kinderachtig doen, ja sorry hoor maar dan geef ik de moed op en schakel ik onze mentor in voordat ik echt boos word en hem misschien ga slaan wat niet mag en waarvoor ik geschorst kan worden

    Ja, mssn is het dan wel beter om je mentor erbij te betrekken...
    Als hij niet volwassen genoeg is omt als 2 verstandige mensen uit te praten.
    ..


    Who's amazayn, brilliam, extraordinharry, phenomeniall & fabulouis? Believe it or not, but it's 1D

    Dat helpt niet hoor, een jongen pestte mij heel erg zonder reden, bij de mentor ging ie zitten huilen omdat ie niet door had dat hij mij er zoveel pijn mee deed en een week later deed ie het gewoon weer.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    Dat helpt niet hoor, een jongen pestte mij heel erg zonder reden, bij de mentor ging ie zitten huilen omdat ie niet door had dat hij mij er zoveel pijn mee deed en een week later deed ie het gewoon weer.


    Ja, daar ben ik dus ook bang voor (niet dat hij gaat huilen ofzo) maar dat hij de voorbeeldige leerling gaat spelen omdat onze mentor erbij is. Trouwens wel heel naar voor je, dat hij daarna weer zo deed maar sommige mensen zijn gewoon niet goed bij hun hoofd (dat soort mensen wil ik het liefst maar dat mag dus helaas niet, van mijn moeder wel maar van de school niet)


    Physics is awesome