• jep mijn fiets is dood:Y)
    ik fietse vanmorgen naar school en net op het eind hoor de ik wat sissen was het mijn band....
    we hadden ook nog buiten gym dus ging ik bij iemand achter op (nog al pijnlijk) . en paar mensen van school proberen het te maken (kosten wel 1 euro) Nou ze hadden mijn band geplakt mijn blijkbaar was mijn fiets dus helemaal dood. ketting lag er af + de band ging gelijk weer stuk toen ik er op zat omdat de buiten band zoo erg versleten was dat je bijna de binnen kant kon zien. Toen moest ik op hakken van 5 cm naar huis lopen (ongeveer 7,5 km o.o) Helemaal niet prettig! gelukkig was mijn zus zoo lief om mee te lopen (flower). Nu heb ik 5 blaren D: 3 daarvan moesten een pleister op want die deden pijn D; (mijn linker voet:Y)) Maar gelukkig.......
    Mijn opa die al meer dan 20 jaar niet meer had gefiets en toen ging proberen te fietsen en in de bosjes is beland . Ik krijg zijn fiets:Y)
    hij heeft namelijk een fiets gewonnen bij de postcode loterij en die krijg ik_O_ en het is nog en dure ook 400 euro of meer:Y). De duurste fiets ooit in het huis(nerd)Nu kan ik weer 5jaar vooruit_O_


    vandaag nog iemand een geluk bij een ongeluk:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    nee, gelukkig niet
    wel kut van je fiets
    R.I.P. fiets van Desilio

    Ik heb ook gelijk bij een ongeluk;
    Mijn fiets is total loss en ik krijg een nieuwe van de verzekering; ik mag gewoon een nieuwe uitzoeken (ik wou al een hele lange tijd een nieuwe fiets).
    Dus dat komt goed uit! :'D

    Ik heb een poscodeloterij fiets, hij fietst ongelooflijk lekker, alleen een nadeel de banden gaan wel snel lek xD


    What is youre favo scary movie?

    Ik doe al bijna 5 jaar met mijn fiets en hij doet het nog prima. Ik heb wel eens een ongeluk gehad maar dat was op de fiets van mijn omeder die dat btw niet overleefd heeft


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    SchoenVeter schreef:
    nee, gelukkig niet
    wel kut van je fiets
    R.I.P. fiets van Desilio


    I´m nothing special.