• Gooi maar op slot ofzo

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 21:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ooohkeeey -gayhandje-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mitch377 schreef:
    Ooohkeeey -gayhandje-

    Halloo niemand doet een gayhand naar mij toe hoor ik ben ene MEGA KOEWLE PAARSEPIEMOL DUS :9~

    Ik heb ook een blauw poppetje. =O


    A universe is trapped inside a tear, Replaces love and happiness with fear.

    Haha, ik lig echt dubbel hier :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Fides schreef:
    Haha, ik lig echt dubbel hier :'D


    Hahaha geloof ik best xD

    Sensei schreef:
    Ik heb ook een blauw poppetje. =O


    Yes een medelot genoot :p


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een blauw poppetje ontdekt bij de mensen die nu on-line zijn! 8D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Een van weinigen ja :P


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik weet nog toen ik voor het eerst op quizlet kwam. wert ik meteen gevraagt of ik een jongen ben. en of ik vrijgezel was ect.. en of ik hetro ben of niet. ga zo maar door. paar weken terug was ik gevraagt door zo meisje of ik haar leuk vont :|. we zijn zeldzaam en popu.


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Dooddoener schreef:
    ik weet nog toen ik voor het eerst op quizlet kwam. wert ik meteen gevraagt of ik een jongen ben. en of ik vrijgezel was ect.. en of ik hetro ben of niet. ga zo maar door. paar weken terug was ik gevraagt door zo meisje of ik haar leuk vont :|. we zijn zeldzaam en popu.


    Ja nogal. Nou gelukkig heb ik zon vragen reeks nog niet gehad :P. Komt vast nog wel en al die aandacht is leuk, vind je niet? Nu doen de meisjes de moeite, ipv andersom (A)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2011 - 20:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mitch377 schreef:
    (...)

    Ja nogal. Nou gelukkig heb ik zon vragen reeks nog niet gehad :P. Komt vast nog wel en al die aandacht is leuk, vind je niet? Nu doen de meisjes de moeite, ipv andersom (A)


    maak je borst maar nat.

    ik heb iks te klagen hier. gezelig!:Y)


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Dooddoener schreef:
    (...)

    maak je borst maar nat.

    ik heb iks te klagen hier. gezelig!:Y)


    Mijn borst is al nat :P
    En ik heb ook niks te klagen, tis hier super leuk :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik vind het juist leuk dat er meer jongens op deze site komen (:


    Kill them with kindness.

    En, ondertussen al een overvloed aan vriendschappen? ^^


    Bad decisions make good stories.

    @Badhairday, Haha meer keuze voor jullie ^^

    @MadameParis Valt mee, heb er 5 gehad :P. Dus dat scheelt


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    je bent ook zeldzaam :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor