• Ram: Algemeen
    U weet dat u voor die ene de juiste bent, maar dat betekent niet dat er zich geen meningsverschillen kunnen voordoen.
    Liefde
    Een oude vriend of vriendin helpt u alles weer op een rijtje zetten. En dan komt het fijnste nog...
    Werk
    Uw creativiteit baant zich een weg naar de top. En dat is waar u thuis hoort, vindt u!
    Gezondheid
    Laat uw stemming bepalen door de geuren rondom u.
    Stier
    Algemeen
    Wees niet te gretig om alsmaar meer te verdienen, maar houd het ook menselijk voor uw lieve huisgenoten.
    Liefde
    Wees wat aardiger tegen uw geliefde. Het is toch iemand die u graag ziet?
    Werk
    Heb moed om uw studies te voltooien. Het is ��n keer een korte periode doorbijten en klaar is kees.
    Gezondheid
    Probeer vandaag geen nieuwe gerechten uit, uw maag is er helemaal niet klaar voor.
    Tweeling
    Algemeen
    Hou de avond vrij, maar wees beducht op een ontgoocheling. Indien u uw woord heeft gegeven, moet u zich eraan houden.
    Liefde
    Uw bijzondere aantrekkingskracht lokt het andere geslacht dwingend uw richting uit.
    Werk
    Let op met wat u ondertekent. Voor u het weet, zit u uw leven lang vast aan iets wat u niet gewild hebt!
    Gezondheid
    Koffie met een glas goede cognac kan helpen tegen hoofdpijn.
    Kreeft
    Algemeen
    Schenk aandacht aan de kleine kwaaltjes van uw kinderen. U mag eens iets terugvragen, na al die tijd.
    Liefde
    Raak niet van streek door een rotopmerking. Die andere is het waarschijnlijk reeds vergeten.
    Werk
    Leer een muziekinstrument bespelen, misschien heeft u talent.
    Gezondheid
    Paardenkastanjes stimuleren de bloedsomloop. Douchen ook.
    Leeuw
    Algemeen
    Ga door met projecten die tot uw succes hebben bijgedragen. Uw partner rekent op u om zijn/haar pijnlijke kantjes te troosten.
    Liefde
    Zonder uw wederhelft zou u uw eigen boontjes moeilijk kunnen doppen.
    Werk
    Misschien waren die grote werken toch iets te voorbarig, denkt u, nu uw al die rode cijfers ziet.
    Gezondheid
    Een ontsteking in uw liesstreek kan u beter laten verzorgen.
    Maagd
    Algemeen
    Houd uw gevoelens onder controle. Zet alle zaken op een rijtje voor u die ene persoon opbelt.
    Liefde
    Stuur een verjaardagskaart tijdig op. Niets zo lullig als een te late wens.
    Werk
    Plak voldoende postzegels op uw postpakket of het komt te laat en dat zou u niet willen.
    Gezondheid
    Er kunnen spanningen optreden in een relatie die al wat langer bestaat. De problemen kunnen ook van buitenaf komen!
    Weegschaal
    Algemeen
    Jonge Weegschalen die naar de stem van hun hart luisteren, weten nu welke studiekeuze ze moeten maken.
    Liefde
    U krijgt onenigheid met een goede kennis. Maar bent u soms niet een beetje te koppig?
    Werk
    U zult een plan dat al een heel eind onderweg is moeten herzien.
    Gezondheid
    De blos op uw wangen verraadt hoe goed u zich voelt.
    Schorpioen
    Algemeen
    U krijgt het gevoel dat uw baan momenteel vol hinderpalen zit. Iemand waarmee u bevriend was kan plots meer gaan betekenen.
    Liefde
    U doet er goed aan onmiddelijk contact op te nemen met iemand die u lief is.
    Werk
    Toon wat meer begrip voor iemand met een lagere rangorde. U was daar vroeger ook.
    Gezondheid
    U weerstaat niet aan de zachte aanpak van uw geliefde. Laat u meevoeren op zijn of haar ritme.
    Boogschutter
    Algemeen
    Een moeilijke kwestie kunt u oplossen door een ervaren iemand in vertrouwen te nemen. U staat onder druk en kan niet kiezen.
    Liefde
    Iemand die u pas leerde kennen is stapelverliefd op u. Maar dat moet u zelf al gezien hebben.
    Werk
    Een huwelijk vraagt veel voorbereiding, ook op financieel vlak. Probeer ondanks de roze bril toch voorzichtig te zijn.
    Gezondheid
    Bescherm uw huid tegen verschillende weersomstandigheden. Vrieskou kan veel schade aanrichten.
    Steenbok
    Algemeen
    Bind u niet te snel als u nog niet helemaal over een vroegere teleurstelling heen bent.
    Liefde
    De vonken in de lucht zouden wel eens voor u bedoeld kunnen zijn, maar u schijnt ze niet op te merken.
    Werk
    Verwacht niet teveel hulp van uw vrienden, ze cocoonen liever dan u te helpen.
    Gezondheid
    U maakt zich onnodig zorgen over uw innerlijke inzet. U wordt door iedereen als OK ervaren
    Waterman
    Algemeen
    Cupido zendt u een schalks knipoogje. Bepaalde grapjes zullen niet goed worden ontvangen.
    Liefde
    U bent te afwachtend, dat moet niet. Ga erop af, stel u voor en laat zien wat u voelt.
    Werk
    U zult er goed aan doen zich vandaag aan de gestelde eisen te houden.
    Gezondheid
    U heeft veel zelfvertrouwen, maar daarom moet u uw partner nog niet kleineren.
    Vissen
    Algemeen
    U bent weerbaar en u kunt tegen een stootje. Vissen die slapen vroeger als een vorm van tijdverlies beschouwden, denken anders.
    Liefde
    Een nieuwe liefde houdt u uit uw slaap. U kunt niets anders meer doen dan aan haar of hem denken.
    Werk
    Het is geen goede dag om nieuwe toestellen aan te kopen. Wacht nog een paar dagen.
    Gezondheid
    Verzorg uw nagels goed zodat u niet voor onaangename verrassingen komt te staan.



    Bron: http://telenet.horoscope.be/

    Dit is voor vandaag: 17-02-'10.
    Klopt hij?

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 20:16 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ram: Algemeen
    U weet dat u voor die ene de juiste bent, maar dat betekent niet dat er zich geen meningsverschillen kunnen voordoen.
    Liefde
    Een oude vriend of vriendin helpt u alles weer op een rijtje zetten. En dan komt het fijnste nog...
    Werk
    Uw creativiteit baant zich een weg naar de top. En dat is waar u thuis hoort, vindt u!
    Gezondheid
    Laat uw stemming bepalen door de geuren rondom u.


    Whoehoe! _O_


    Some people make the world special just by being in it

    ik ben maagd..hmm nee niet echt haha, ze kloppen bijna nooit(A)


    Like everybody and trust no one.

    ik ben steenbok en het klopt! leuk dat je dit heb geplaats ik ben verslaafd aan horoscopen lezen en ik heb ook zo een hyves gadget daarvan :3


    The Truth is always merciless

    Ram, hihi (:


    Hope goes lost but never dies.

    Bij Liefde ja, maar ik zie het niet zitten en voor de rest niet zo.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Steenbok :
    Algemeen
    Bind u niet te snel als u nog niet helemaal over een vroegere teleurstelling heen bent.
    Liefde
    De vonken in de lucht zouden wel eens voor u bedoeld kunnen zijn, maar u schijnt ze niet op te merken.
    Werk
    Verwacht niet teveel hulp van uw vrienden, ze cocoonen liever dan u te helpen.
    Gezondheid
    U maakt zich onnodig zorgen over uw innerlijke inzet. U wordt door iedereen als OK ervaren

    Van liefde kan wel kloppen. De rest weet ik niet zo.

    Klopt niks van, like always.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Steenbok :
    Algemeen
    Bind u niet te snel als u nog niet helemaal over een vroegere teleurstelling heen bent.
    Liefde
    De vonken in de lucht zouden wel eens voor u bedoeld kunnen zijn, maar u schijnt ze niet op te merken.
    Werk
    Verwacht niet teveel hulp van uw vrienden, ze cocoonen liever dan u te helpen.
    Gezondheid
    U maakt zich onnodig zorgen over uw innerlijke inzet. U wordt door iedereen als OK ervaren.

    Dat van de liefde kan kloppen, en van werk misschien een beetje. :3


    Smiling but close to tears.

    Waterman
    Algemeen
    Cupido zendt u een schalks knipoogje. Bepaalde grapjes zullen niet goed worden ontvangen.
    Liefde
    U bent te afwachtend, dat moet niet. Ga erop af, stel u voor en laat zien wat u voelt.
    Werk
    U zult er goed aan doen zich vandaag aan de gestelde eisen te houden.
    Gezondheid
    U heeft veel zelfvertrouwen, maar daarom moet u uw partner nog niet kleineren.

    --

    Wat ik geciteerd heb (met rood) klopt best wel. Alhoewel, met liefde.. Ik stap op hem (Q) af, word tegelijkertijd depressief door hem, krijg geen hoogte van hem, niks. Ik word er gek van.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2010 - 20:41 ]


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik denk dat de mijne niet echt klopt. xd


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Zo he, die van mij klopt eng goed O_O


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Kreeft: Leer een instrument bespelen.
    Klopt. Een vriend gaat me binnenkort leren drummen (basis) omdat ze nog een bandlid nodig hadden en ik was bereid me op te offeren (:


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Weegschaal
    Algemeen
    Jonge Weegschalen die naar de stem van hun hart luisteren, weten nu welke studiekeuze ze moeten maken.
    Liefde
    U krijgt onenigheid met een goede kennis. Maar bent u soms niet een beetje te koppig?
    Werk
    U zult een plan dat al een heel eind onderweg is moeten herzien.
    Gezondheid
    De blos op uw wangen verraadt hoe goed u zich voelt.

    Hmm. Beetje.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Boogschutter.
    Ik heb wel pas een oogje op iemand gekregen die ik niet ken D:

    En ik ben al verkouden en ziek, lol. I'm tooooooo damn late.


    I live for the applause, you will die for it.

    Maagd.
    Nee, eigenlijk niet. Alleen het laatste gedeelte vermoed ik een beetje te komen.


    You move me ......... Kurt