Oke, ik zag er al een van Justin Bieber, dus ik dacht waarom ook niet zijn friends?Ryan Butler en Chaz Somers.Drop hier maar je favoriete, leukste, schattigste, mooiste,... foto van Ryen en Chaz!
PS.Verplaats de topic gerust,ik denk dat ik het toch al fout heb.
PPS: Als iemand vraagt het niet te stelen, wees lief en doe dat dan ook niet. (:
@Iedereen die zich af vraagt waarom ze beroemd zijn;
Zijn ze niet, ze zijn bekend. Da's dus iets anders. Ze verdienen geen geld of iets, ze staan gewoon bekend als vrienden van Justin Bieber die ja, nogal in de spotlight staan. Waarom? Ze zijn heel close en Justin praat vaak over ze. Dus please, stop met zeggen dat het stom is, want dat is het niet. Als jou beste vriendin opeens beroemd word is het denk ik redelijk logisch dat ze ooit wel eens jou vermeld of je samen op foto's staat. Dus doe niet moeilijk, dit is een topic voor beliebers. Ben je er geen? Plaats dan toch niets? Het staan bij 'Justin Bieber'.
Cavanaugh schreef:
@Iedereen die zich af vraagt waarom ze beroemd zijn;
Zijn ze niet, ze zijn bekend. Da's dus iets anders. Ze verdienen geen geld of iets, ze staan gewoon bekend als vrienden van Justin Bieber die ja, nogal in de spotlight staan. Waarom? Ze zijn heel close en Justin praat vaak over ze. Dus please, stop met zeggen dat het stom is, want dat is het niet. Als jou beste vriendin opeens beroemd word is het denk ik redelijk logisch dat ze ooit wel eens jou vermeld of je samen op foto's staat. Dus doe niet moeilijk, dit is een topic voor beliebers. Ben je er geen? Plaats dan toch niets? Het staan bij 'Justin Bieber'.
Ze neemt me de woorden uit me mond,Mensen die is een photo topic geen haat- topic,ja?En inderdaad Doe niet zo moeilijk,
The greatest thing in life you`ll ever learn is just to love and be loved in return.