• Ik had vandaag Morgenrood (laatste deel uit de Twilight serie) gelezen. Als iemand dat boek kent, dan weet die dat ongeveer aan het einde van het boek er een ontmoeting plaats vindt tussen de Cullens en een paar andere niet-vijandige vampiers en de Volturi. De meesten in het boek gingen ervan uit dat het op een gevecht ging uitdraaien en dat dacht ik eerst ook. Maar toen leefden Bella en Edward lang en gelukkig en ja. Dus wilde ik een verhaal maken over wat er ging gebeuren als het gevecht tóch plaatsvond. En Bella had toch ook papieren gemaakt voor Renesmee en Jacob voor als ze moesten vluchten? Nou, ik wilde de band tussen Renesmee en Jacob centraal zetten en besloot dan een verhaal te schrijven over hun vlucht naar Rio om daar Alice en Jasper te zoeken.

    Lijkt het goed?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mij lijkt het prima.
    Als hij er is, wil je het dan zeggen?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Hmm, als je dat goed uitwerkt kan dat inderdaad wel wat worden. Waarschuw je me?


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Roodstrikje schreef:
    Mij lijkt het prima.
    Als hij er is, wil je het dan zeggen?


    Met genoegen.

    Endlich zei op 7 juli 2011 - 21:43:

    Hmm, als je dat goed uitwerkt kan dat inderdaad wel wat worden. Waarschuw je me? .


    Yup. Ik heb het boek bij me om op de feiten te letten. En natuurlijk.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Endlich schreef:
    Hmm, als je dat goed uitwerkt kan dat inderdaad wel wat worden. Waarschuw je me?


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right