• Ik weet niet of dat een logische suggestie is, maar mijn vriend zei dat over zijn site, dat dat zo was. En ik dacht, misschien kan ik dat op quizlet ook wel eens voorstellen (:
    Is het niet handig dat de allereerste post van de topicstarter, dus alle uitleg waarover het topic gaat, alleen op pg 1 blijft staan en op de andere pg's niet meer terugkomt? Dan is er meer plaats om op de rest van de pg's reacties te zetten en kunnen we eventueel boven de 300 gaan? Of is dat niet logisch wat ik nu zeg?

    Ik hoop dat jullie het wat snappen (: x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Nee, ik vind dit juist handig.


    Your make-up is terrible

    Ik vind wat jij zegt handig, want het is vervelend, vooral als de inleiding echt héél lang is.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2011 - 15:06 ]

    Eigenlijk vind ik het juist wel handig dat de eerste post steeds blijft staan. Vaak wordt er alleen gereageerd daarop, en als hij op pagina 2 al niet meer staat moet je steeds gaan terugbladeren. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het fijn zoals het is (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ne, want ik heb geen zin om terug te bladeren. :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Excalibur schreef:
    Ne, want ik heb geen zin om terug te bladeren. :')

    Ik blader sowieso door alle pg's om de anderen hun reactie te lezen..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Lol, dat scheelt misschien 8 reacties op z'n hoogst ofzo. :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Assassin schreef:
    Nee, ik vind dit juist handig.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik blader sowieso door alle pg's om de anderen hun reactie te lezen..

    Haha, ik ook.
    En dan denk ik van mezelf: stomme stalker. x'd


    Where there is a sea there are pirates...

    Het is juist handig dat je op de volgende pagina nog kan zien waar het ook al weer over ging. (nerd)


    It ain't broke, so don't fix it.

    Endure schreef:
    Ik vind het fijn zoals het is (:


    wth.

    Ik vind het handiger zoals het is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Square schreef:
    Eigenlijk vind ik het juist wel handig dat de eerste post steeds blijft staan. Vaak wordt er alleen gereageerd daarop, en als hij op pagina 2 al niet meer staat moet je steeds gaan terugbladeren. :/

    Ik vind het nu veel en veel en veeeeeel makkelijker *O*


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Endure schreef:
    Ik vind het fijn zoals het is (:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury