• Ik zou een Ipod Shuffle krijgen, dus ik liet hem zien, mn vader zo; ah die vind ik niet zo mooi, je kan er geen eens video's op kijken.
    Dus even later komt mn vader mijn kamer binnen en zegt; Ik ga vanavond een Ipod Touch voor je bestellen, die is veel mooier!

    AHHH. <3 Ik krijg een paarse Ipod Touch! ;3

    -doet een raar dansje-


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Jaloers...


    Kill them with kindness.

    Ik heb ook een iPod Touch *O*


    -

    Oehh, dat is leuk voor je! (:


    Opgeven is geen optie.

    Tof XD Ik ben gek op de mijne. Dat ding is echt briljant. Je kan er alles mee :'D Behalve bellen dan, maar dat maakt mij niet ^^


    Caution first, always.

    Siriusly schreef:
    Tof XD Ik ben gek op de mijne. Dat ding is echt briljant. Je kan er alles mee :'D Behalve bellen dan, maar dat maakt mij niet ^^

    Woooh ik kan niet wachten. o3o Al vind ik het best irritant om te besturen, hoe je het ook noemt.

    & badhairday, haha nenenenene.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Omg! nu ben ik jaloers D:
    ik moet er zelf voor sparen en ervoor zorgen dat ik genoeg heb van de zomervakantie want dan gaan we naar Amerika en daar zijn ze goedkoper.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Wat heb jij een leuke vader! Zo'n vader wil ik ook! :D


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Depulso schreef:
    Wat heb jij een leuke vader! Zo'n vader wil ik ook! :D

    Oh echt wel :3 ik hoef hem maar lief aan te kijken en ik krijg iets, ghehe.
    Niet dat ik zo verwend ben hoor, alleen als ik bijv. een koptelefoon koop zeg ik; ik heb nog geen mp4. :C dan krijg ik 1. Zoals nu het geval is xD

    EN JE KRIJGT HEM NIET. x3


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    2D schreef:
    (...)
    Oh echt wel :3 ik hoef hem maar lief aan te kijken en ik krijg iets, ghehe.
    Niet dat ik zo verwend ben hoor, alleen als ik bijv. een koptelefoon koop zeg ik; ik heb nog geen mp4. :C dan krijg ik 1. Zoals nu het geval is xD

    EN JE KRIJGT HEM NIET. x3

    hahaha :p ik wil graag een nieuwe Ipod voor mijn verjaardag. en dat ga ik héél lief vragen (a)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 14:12 ]


    It's going to be difficult, but not impossible.

    2D schreef:
    (...)
    Oh echt wel :3 ik hoef hem maar lief aan te kijken en ik krijg iets, ghehe.
    Niet dat ik zo verwend ben hoor, alleen als ik bijv. een koptelefoon koop zeg ik; ik heb nog geen mp4. :C dan krijg ik 1. Zoals nu het geval is xD

    EN JE KRIJGT HEM NIET. x3


    jemig...ik moet tegenwoordig alles zelf betalen ben 18...dus ja...
    zoals een nieuw mobiel...mijn display van de andere is kapot...mijn ouders zouden nooit zeggen "daar kun je geen video's op kijken...je krijgt een *blablabla*...die is veel mooier" *jaloers*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Jaloers!
    Zoiets zouden mijn ouders nooit zeggen. Ik moest mijn ipod zelf kopen! Leuke vader heb je!


    Even a white rose has a black shadow.

    Jaloers!
    Inleveren die handel:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Waar woon je? Als je hem hebt kom ik hem even ste- ehh... Bewonderen bedoel ik ;$

    Oeh, da's leuk :'D hahaha, da's echt grappig, zou ik ook wel willen, haha, maar ik heb al een iPod ^^


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    dat wil ik ooook. '$


    Life is a beautiful struggle