• Ik maak dus covers. Ik heb voorbeelden, deze heb ik gemaakt voor mijn eigen verhaal.



    Als je een cover wil, zeg dan even waar je verhaal over gaat, of er nog een bepaalde tekst op moet of een bepaald persoon/plaatje. That's it (:

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 15:02 ]


    Rainbows on my staircase ~

    Jared is volgens hem helemaal verliefd op Jade, die hem niet ziet staan, volgens hem het mooiste wezen dat op de wereld rond loopt. Hij probeert haar aandacht te trekken, en het lukt hem. Hij wil alles voor haar doen om haar gelukkig te maken, maar zijn vrienden zijn hem een stap voor en zien hoe hij naar Jaryll kijkt. Hij denkt dat zijn adoratie voor hem puur respect en vrienschap is, maar dan komt hij in een situatie waar hij ier niet meer om heen kon. Hij was daar al heel zijn leven, maar plots viel hij veel meer op. Was het daar warm of lag het aan hém?

    He's been here all along

    Ik heb al wel een cover, maar het zou fijn zijn als het is een wat profesioneler zou zijn!

    foto 1
    Foto 2
    Foto 3
    Je mag kiezen welke je gebruikt of welke niet en of je al dan niet meer toevoegd ;')
    xx


    Love is louder.

    Ja ik zou graag een cover willen.

    Het gaat over een meisje en Justin Bieber die ineens twee kindjes krijgen omdat hun beste vrieden zijn overleden. Of ze de kinderen samen gaan opvoeden is niet zeker, Bieber werkt niet mee en ze mogen elkaar absoluut niet, maar de kinderen zorgen ervoor dat ze met elkaar om moeten gaan, of is het toch de muziek die ze samenbrengt.



    Er moet een meisje op, Justin Bieber en als het kan twee kleine kindjes (een jongen en een meisje, als het kan een paar die een beetje op elkaar lijken omdat het een tweeling is) En wat muziek nootjes. That's all.


    "if you cant get someone out of your head, it maybe supposed to be there."

    Ik zou er graag een willen :3

    Het gaat over een meisje dat eigelijk helemaal niet een standaard All Time Low fan is , en dat met een vriendin naar een concert van ze gaat. Dan gebeurt er iets waardoor ze verpleegd moet worden , en dan komen die mensen haar opzoeken. Maar ze moet om een bepaalde tijd thuis zijn zodat haar ouders niks door hebben... Maar ze verliest daar haar armband en iPod. Alex wil haar vinden , want hij wil haar beter leren kennen.

    Er moet een plaatje van een wegrennend meisje op , een armband en een iPod die op de grond liggen. Verder Alex Gaskarth en de tekst She's been running through our dreams.

    Ik zou het echt heel leuk vinden als je hem zou willen maken ^_^

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 22:20 ]


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik heb er nu geen nodig maar WOW als ik naar die foto's kijk! OMFG jij bent goed man!

    ik zou graag een cover willen voor mijn story Please let me tell you something

    Het gaat over Demy t jongere zusje van Jackson Rathbone dat word misbruikt door de Robert pattinson de beste vriend van haar broer Jackson, Demy raakt zwanger en Robert laat dr vaallen ze ontmoet een jonge man Chris Colfer en ze raken bevriend misschien wel meer maar waneer Robert opduikt..


    Kun je dna een foto van Chris Colfer erbij doen en een foto van Robert pattinson ofzow.

    Sorry dat het zo lang duurt (: Ik ben nu namelijk niet thuis en heb dus ook geen GIMP of een ander bewerkprogramma. Vanavond als ik weer thuis ben maak ik ze (:


    Rainbows on my staircase ~