• Weetje, ik zit hier echt mee en ik dacht laat ik het aan jullie vragen.
    Nou ik heb dus een vriendje, vandaag 2 maanden. Maar ik heb het gevoel dat ik hem niet meer leuk vind, ik ben dan ook niet zo'n klef persoon ofzeu maar ook gewoon. Hij is heel lief, zegt dat ie heeeeel veel van me houdt en me niet kwijt wil etc. Maar ik vind dat zo'n geslijm en ik word er dan ook niet echt vrolijker van. Nou we zouden vandaag naar bios gaan, ik heb het gewoon afgezegd omdat ik er echt geen zin in heb.
    Ik weet niet, maar als ik het uit maak voel ik me zo lullig voor hem. Omdat ik het gevoel heb dat hij mij echt heeeeeel leuk vind en ik hem nou eigenlijk niet echt ofzo.
    Wat denken jullie dat ik moet doen?

    edit: Iedereen zegt uitmaken, maar daarbij denk ik ook nog aan zijn ouders enzo. Daar voel ik me ook dan heel lullig bij o;
    edit edit: AAAAAAAH, en nu zit ie me te stalken over wanneer wel bioscoop want ik had gezegd dat ik me niet lekker voelde. Maar ik durf het gewoon niet in het echt uit te maken D:

    [ bericht aangepast op 5 mei 2011 - 14:35 ]


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Weetje dit had ik precies ook met me vorige vriendje.
    Ik kon het zelf ook niet meer aan, hij stalkte me zowat.
    Ik heb hem een week ontlopen en toen uitgemaakt.
    sterkte


    They fell in love, didn't they?

    Uitmaken.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ik had hetzelfde...maar dan nog met de factor "afstand van 250 km" en "een andere jongen leuk vinden"
    ik heb het uitgemaakt...ik kan er ook ABSOLUUT niet tegen als iemand zo klef is en aan jezelf hangt...vreselijk....ik heb het dus ook met mijn vriendje uitgemaakt...hoewel dat niet de belangrijkste reden is...
    ik zou niet weten wat je moet doen...ik ben tenslotte jou niet en ken jou en je vriendje niet...maar als je er zo over denkt dat jij hem niet meer leuk vind en je ergerd je aan zijn gedrag is het misschien beter het uit te maken...het is naar mijn mening eerlijker om het uit te maken dan verder te gaan terwijl je gevoelens tegenover hem zodanig veranderd zijn...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Sowieso niet bij hem blijven omdat je het anders zielig voor hem vind, want dan is de klap voor hem uiteindelijk alleen maar harder. Als jij hem niet meer leuk vind en geen relatie meer met hem wilt, dan is uitmaken toch echt de beste optie.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Depulso schreef:
    Uitmaken.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Oh god. The Story of my Life. Dat heb ik ook gehad. Ik zou zeggen: leg het aan hem uit, en maak het uit. Anders blijft hij steeds hoop houden en dat is misschien nog wel zieliger dan het met hem uitmaken. Nodig hem uit en praat erover.


    Caution first, always.

    Uitmaken, anders denkt hij nog dat je hem leuk vind..


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Huge schreef:
    Weetje dit had ik precies ook met me vorige vriendje.
    Ik kon het zelf ook niet meer aan, hij stalkte me zowat.
    Ik heb hem een week ontlopen en toen uitgemaakt.
    sterkte


    Dat doet me denken aan mijn vorige vriendje, ik bleef hem ook maar ontlopen aangezien hij me elke minuut van de dag wou zien..

    &zoals de rest zegt, uitmaken, da's beter voor jou én voor hem.


    Opgeven is geen optie.

    Het ziet er naar uit dat jullie karakters gewoon niet met elkaar matchen. Het beste is het uitmaken, zo is het voor jullie beiden oneerlijk.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.