• Al die mensen die maar blijven zeuren over: Ik haat mijn broer, ik haat mijn vader. Blablabla. En dan denk ik zo van: Wees blij dat je nog een broer hebt. Of wees blij dat je een vader hebt die om je geeft en die elke dag bij je kan zijn.

    Sorry dit moest er even uit. Ik wil geen ruzie zoeken, maar het is toch zo? Wees blij dat je zoiets hebt, want sommigen zijn het kwijtgeraakt.

    Oke, als het erg is met haat, oké. Maar denk er gewoon aan dat sommige mensen een vader/moeder/broer/zus hebben verloren.

    Kom alsjeblieft niet aan met bullshit.
    Ik ken een vriendin die haar vader haat, maar ik weet wat die vader doet. Dat begrijp ik. Sommigen hier ook bijvoorbeeld. Maar om nou je broer te gaan haten omdat hij niet aan de kant gaat, ofzo?
    Of omdat je vader je geen geld geeft? Ik zie hier zoveel verhalen, maar denk eerst even goed na alsjeblieft.

    - Dit is niet aanvallend bedoeld, ik ben niet op zoek naar ruzie. -

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 12:46 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Voor mij heeft respect toch wel een iets andere definitie hoor. (": En zo kwetsend vind ik het niet? Haar zus is toch vermist? Daar verzin ik verder toch niks raars bij of zo?
    En nee ik hou mijn mond niet, ik heb ook het recht om mijn mening te geven. ;)


    Je moet respect hebben voor andere mensen, en je bent echt harteloos! Als je zo gaat reageren, moet je gewoon je bek houden zoals de anderen zeggen. Dat was echt een naaistreek, echt een fucking kutreactie die je stuurde.
    Je hebt misschien het recht om mening te geven, maar niet kwetsend. Gewoon je bek houden, en het is nu beter dat je stil bent oké? Je weet niet hoeveel mensen je pijn doet me dat.

    En het is toch niet leuk als iemand's zus vermist is? Wat kom je dan bitchy doen? Ze heeft haa zus vermist en je wet niet wat er thuis speelt bij haar.. Dus wat kom je dan praten?


    Like I care what you think. Just shut the fuck up.

    Mijn mening?
    Oké sommige mensen hebben het recht om iemand te haten. Maar de helft niet. Ik vind haat zo groot woord.


    "Ignite, my love. Ignite."

    ik haat het als mensen zeueren over ' Ik heb geen valentijn' dan denk ik "Wat voor de kinderen die geen moeder hebben op moederdag "

    Vaak begrijpen mensen ook niet respect is respect terug.
    en bij sommige mensen is het inderdaad ver te zoeken. en dan gelijk roepn ik haat hem of haar.


    Some angels have no wings.

    Ik zelf vind Haten een groot woord.

    Oke als het een situatie is dat je misshaneld of misbruikt word oke. dan snap ik het echt.. maar als iemand geen geld of iets anders krijgt dan gaan haten komop:8


    What is youre favo scary movie?

    Nouja de mooiste vond ik dat iemand een topic maakte dat ze chinees gingen eten en dat zij dat niet luste en dan als een klein kind gaat lopen aandacht en schreeuwen doen. Mensen snappen soms niet wat respect is.


    Some angels have no wings.

    Ik haat mijn vader, heel simpel. Maar ik heb er mijn redenen voor. en ja ik weet dat het een groot woord is


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Broach schreef:
    (...)
    Heb ik dan gezegd dat je moet veranderen? Ik zeg gewoon dat je dat dan voor je moet houden, want sommigen hebben misschien geen vader meer.

    Ik heb geen moeder meer,maar als iemand zegt ik haat mijn moeder doet dat me niks omdat ik me dat best kan voorstellen.
    Ik ben niet naïef om te denken dat mijn moeder geweldig was,ondanks dat ze dood is. Dat moet je ook niet zijn.

    Mensen hebben vaak goede redenen om te haten,of het te zeggen. Ook al lijkt dat niet meteen ze. Ik bedoel meestal geven ze een ding ter wel er vaak meer aan de hand is. Mensen zeggen nu eenmaal snel haat, en meestal haten ze hun dan ook op dat moment. Ik ken het.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Haten is een groot woord, maar hé, de meeste mensen zitten hier in de puberteit. Dat is dus verklaring nummer één tenzij er iets ernstigs aan de hand is.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Haten is een groot woord, maar hé, de meeste mensen zitten hier in de puberteit. Dat is dus verklaring nummer één tenzij er iets ernstigs aan de hand is.

    ja, maar dat is geen reden om iemand te gaan haten toch? en dan om iets stoms..

    StJimmy schreef:
    (...)
    Ik heb geen moeder meer,maar als iemand zegt ik haat mijn moeder doet dat me niks omdat ik me dat best kan voorstellen.
    Ik ben niet naïef om te denken dat mijn moeder geweldig was,ondanks dat ze dood is. Dat moet je ook niet zijn.

    Mensen hebben vaak goede redenen om te haten,of het te zeggen. Ook al lijkt dat niet meteen ze. Ik bedoel meestal geven ze een ding ter wel er vaak meer aan de hand is. Mensen zeggen nu eenmaal snel haat, en meestal haten ze hun dan ook op dat moment. Ik ken het.

    Ja ik begrijp wel wat je bedoelt, maar om zúlke kleine dingen.. Wat ik lees. Over dat een broer niet aan de kant gaat en alles.
    Ik bedoel, ja sommige mensen haten hun vader bijv. omdat er ECHT iets ergs aan de hand is, maar dat begrijp ik wel. maar van de verhalen die ik hoor hier, ik werd er vanochtend zo pissed van........

    Haten is een groot woord, maar zoals je in je begin post zegt; in sommige gevallen is het begrijpelijk wanneer je dat doet. Maar gezien de relatie tussen mij en mijn vader, en wat er allemaal gespeeld heeft, de opmerkingen/reacties kan ik zeggen dat ik hem haat. Een vader hoort je niet te kwetsen met allerlei opmerkingen waardoor jij aan jezelf begint te twijfelen, waardoor jij liever weg bent van de wereld in plaats van te blijven leven. Het besef van zijn kant is er misschien niet, ook al zeg ik het zo vaak dat het me écht pijn doet. Ik heb van alles geprobeerd en nog verandert er niks. Als hij echt van me zou houden zou hij rekening met mij en mijn gevoelens houden..

    Als het om van die zielige redenen gaat vind ik het ook nergens op slaan, sommige mensen weten echt niet wat ze zeggen. Dat zijn van die pubertijd dingen. En van mezelf weet ik dat het niet een van die pubertijd dingen is, het maakt me ook niet uit als anderen nu gaan zeggen dat ik mijn vader alsnog niet moet haten.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Eens.
    Ik haat het als mensen zo praten over hun ouders. Ik heb geen contact met moeder, enkel en alleen in de rechtszaal als ze probeert onder de alimentatie uit te komen. Mijn vader is geestelijk gehandicapt geworden door alcohol, gaat steeds verder en sneller achteruit. Mijn opa en oma zien mij alleen maar als een dief, een verschoppeling. In hun ogen kan ik niets goed doen. Kortom, ik sta er alleen voor. Ik zou een moord plegen om een normaal gezin te kunnen hebben, een normale familie. Ik wil niet telkens van hot naar her gesleept worden.
    Dus wees blij dat je ouders hebt, ík heb dat nooit gehad.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik haat mijn vader ook echt,
    hij heeft echt dingen gedaan die ik hem gewoon niet kan vergeven.
    Maar zodra mensen ook maar zeggen dat ze hun vader "haten" omdat ze toevallig is iets onbelangrijks niet mochten doen word ik ook boos hoor.
    Ik wou dat ik een vader had die om me gaf.
    ;]

    Ik snap je echt precies!
    Of mensen die zeuren dat ze geen geld hebben ofzo, maar ook niet willen werken.
    zoooo irritant.
    Ik heb ook nooit geld, maar ik zeur er ook niet om, en ik ben stiekem ook te lui om te werken.. maar ik zeur er niet om. :s

    OF mensen die denken dat hun leven het zwaarste is van allemaal.
    zoooooooo fucking vervelend.

    *hahaha dikke uitbarsting hier, maar ik irriteer me er ook al zo lang aan*


    It's not the same without you.

    Wasilewski schreef:
    Ik haat mijn vader ook echt,
    hij heeft echt dingen gedaan die ik hem gewoon niet kan vergeven.
    Maar zodra mensen ook maar zeggen dat ze hun vader "haten" omdat ze toevallig is iets onbelangrijks niet mochten doen word ik ook boos hoor.
    Ik wou dat ik een vader had die om me gaf.
    ;]

    Ik snap je echt precies!
    Of mensen die zeuren dat ze geen geld hebben ofzo, maar ook niet willen werken.
    zoooo irritant.
    Ik heb ook nooit geld, maar ik zeur er ook niet om, en ik ben stiekem ook te lui om te werken.. maar ik zeur er niet om. :s

    OF mensen die denken dat hun leven het zwaarste is van allemaal.
    zoooooooo fucking vervelend.

    *hahaha dikke uitbarsting hier, maar ik irriteer me er ook al zo lang aan*



    je hebt echt helemaal gelijk!
    Ik wou dat ik een broer had die echt om mij gaf en een vader die echt om mij gaf, nee ik wil een familie die echt om mij geeft. Maar mij hoor je er ook niet om zeuren, alleen nu dan.. hihi