• Al die mensen die maar blijven zeuren over: Ik haat mijn broer, ik haat mijn vader. Blablabla. En dan denk ik zo van: Wees blij dat je nog een broer hebt. Of wees blij dat je een vader hebt die om je geeft en die elke dag bij je kan zijn.

Sorry dit moest er even uit. Ik wil geen ruzie zoeken, maar het is toch zo? Wees blij dat je zoiets hebt, want sommigen zijn het kwijtgeraakt.

Oke, als het erg is met haat, oké. Maar denk er gewoon aan dat sommige mensen een vader/moeder/broer/zus hebben verloren.

Kom alsjeblieft niet aan met bullshit.
    Ik ken een vriendin die haar vader haat, maar ik weet wat die vader doet. Dat begrijp ik. Sommigen hier ook bijvoorbeeld. Maar om nou je broer te gaan haten omdat hij niet aan de kant gaat, ofzo?
    Of omdat je vader je geen geld geeft? Ik zie hier zoveel verhalen, maar denk eerst even goed na alsjeblieft.

- Dit is niet aanvallend bedoeld, ik ben niet op zoek naar ruzie. -

[ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 12:46 ]

We accept the love we think we deserve.

Somethnholic schreef:
    Ik ken mensen die familieleden verloren zijn en alsnog erover zeiken. Je bent echt niet de enige diens zus vermist is. (":

Serieus wat ben JIJ smerig bezig
    Hoe heb je het gore recht om zoiets te zeggen?
    Hoezo jij bent respectloos BAH

I solemny swear i am up to no good

En toen was het stil. ;D

To infinity and beyond •

Abracadabra schreef:
    (...)

Serieus wat ben JIJ smerig bezig
    Hoe heb je het gore recht om zoiets te zeggen?
    Hoezo jij bent respectloos BAH

AMEN. :Y)

To infinity and beyond •

Anyway, zoals ik al zei, ik ben het er mee eens. Mogen ze van hun zus of broer de laptop niet even en is het meteen; Ik haat haar/hem! Aaargh!

Beetje overdreven, maar bon :Y)

In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

Dilara, je weet mijn verhaal. En dan kan echt niemand me nog wijs maken dat ik mijn zus mag haten. Maar ik snap je punt wel :'D
    @Somethnholic ze had het over mensen haten en niet over haar zus. Lees ff der beginpost goed voordat je haar zus erbij haalt --'

PRESIDENT schreef:
    Je hebt gelijk, that's all I got to say.

It's going to be difficult, but not impossible.

PRESIDENT schreef:

If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

Positive schreef:
    Dilara, je weet mijn verhaal. En dan kan echt niemand me nog wijs maken dat ik mijn zus mag haten. Maar ik snap je punt wel :'D
    @Somethnholic ze had het over mensen haten en niet over haar zus. Lees ff der beginpost goed voordat je haar zus erbij haalt --'

Over je zus weet ik wel, en ik begrijp wel dat je een hekel aan haar hebt.
    Maar sommige verhalen die ik hier lees.. Ohgosh. Ik ben mijn ene broer verloren en dan word iemand boos omdat hij niet aan de kant gaat ofzo? Allemaal bullshit.

En ja idd, ze is echt sneu dat ze mijn zus er uit haalt. En nu is ze stil, ahw wat zielig.

Vind ik ook .
    Een vriendin van mij haat haar ouders alleen maar omdat ze geen bb krijgt, en zei zei letterlijk: krijg kk ofzo tgn hun

Broach schreef:
    (...)
    Over je zus weet ik wel, en ik begrijp wel dat je een hekel aan haar hebt.
    Maar sommige verhalen die ik hier lees.. Ohgosh. Ik ben mijn ene broer verloren en dan word iemand boos omdat hij niet aan de kant gaat ofzo? Allemaal bullshit.

En ja idd, ze is echt sneu dat ze mijn zus er uit haalt. En nu is ze stil, ahw wat zielig.

Iknow ze haten hun zus/broer al omdat ze niet aan de kant willen. Sorry maar dat vind ik gene reden om je broer/zus te haten. Dat is sneu maar als je een goede reden hebt heb ik er niks op tegen

dramaqueenqq schreef:
    Vind ik ook .
    Een vriendin van mij haat haar ouders alleen maar omdat ze geen bb krijgt, en zei zei letterlijk: krijg kk ofzo tgn hun

damn...dan ben je best wel zielig -,-

I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

PRESIDENT schreef:

And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

dramaqueenqq schreef:
    Vind ik ook .

Dat is sneu..

JackyDaniels schreef:
    Ik vind dat iedere situatie anders is en dat iedereen dus op een andere manier tegen dingen aankijken.

@ Somethnholic
    Mens ga niet lopen zeiken tegen Dilara man. Ookal was het maar 1 persoon Jesus, iedereen is wel iets of iemand verloren. Doe normaal man, en zij heeft het niet over haar zus maar om andere dingen. ik weet niet waarom jemoet praten voor dat je het hele verhaal weet. Er is een keer gezegt haar zus is vermist en je begint er een hele ruzie over man. En jah ik denk dat die gene het wel weet over wie ik het heb. ik zweer jij moet je klote bek geoon houden en die dingen die je zegt even voor je houden. Ja je moet eerlijk zijn maar je hoeft niet perse alles te zeggen. Je betn dan echt harteloos als je zomaar dingen gaat zeggen waar je van niet eens weet of het wel zo is.
    Hou voortaan gewoon je BEK echt!