• Al die mensen die maar blijven zeuren over: Ik haat mijn broer, ik haat mijn vader. Blablabla. En dan denk ik zo van: Wees blij dat je nog een broer hebt. Of wees blij dat je een vader hebt die om je geeft en die elke dag bij je kan zijn.

    Sorry dit moest er even uit. Ik wil geen ruzie zoeken, maar het is toch zo? Wees blij dat je zoiets hebt, want sommigen zijn het kwijtgeraakt.

    Oke, als het erg is met haat, oké. Maar denk er gewoon aan dat sommige mensen een vader/moeder/broer/zus hebben verloren.

    Kom alsjeblieft niet aan met bullshit.
    Ik ken een vriendin die haar vader haat, maar ik weet wat die vader doet. Dat begrijp ik. Sommigen hier ook bijvoorbeeld. Maar om nou je broer te gaan haten omdat hij niet aan de kant gaat, ofzo?
    Of omdat je vader je geen geld geeft? Ik zie hier zoveel verhalen, maar denk eerst even goed na alsjeblieft.

    - Dit is niet aanvallend bedoeld, ik ben niet op zoek naar ruzie. -

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 12:46 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Ik vind dat iedere situatie anders is en dat iedereen dus op een andere manier tegen dingen aankijken.


    -

    JackyDaniels schreef:
    Ik vind dat iedere situatie anders is en dat iedereen dus op een andere manier tegen dingen aankijken.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    JackyDaniels schreef:
    Ik vind dat iedere situatie anders is en dat iedereen dus op een andere manier tegen dingen aankijken.


    Never forget the things that make you smile

    JackyDaniels schreef:
    Ik vind dat iedere situatie anders is en dat iedereen dus op een andere manier tegen dingen aankijken.


    Maar dat is nog geen reden om een van je familieleden te gaan haten. Als het erg was, héél erg, dan oké. Maar sommigen moeten inzien dat je blij moet zijn dat je er één hebt.


    We accept the love we think we deserve.

    Agree :Y)
    En dan meteen haten he? Kijk, als je nou mishandeld wordt, dan kan ik begrijpen dat ze je haat. Maar kom op, na één keertje ruzie blêrren ze dat al :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    JackyDaniels schreef:
    Ik vind dat iedere situatie anders is en dat iedereen dus op een andere manier tegen dingen aankijken.


    Shoganai i ne~

    Broach schreef:
    (...)

    Maar dat is nog geen reden om een van je familieleden te gaan haten. Als het erg was, héél erg, dan oké. Maar sommigen moeten inzien dat je blij moet zijn dat je er één hebt.

    Pff ik haat mijn vader en dat gaat echt niet veranderen als iemand zoiets gaan zeggen (bloos)


    -

    Je hebt gelijk, that's all I got to say.


    everything, in time

    JackyDaniels schreef:
    (...)
    Pff ik haat mijn vader en dat gaat echt niet veranderen als iemand zoiets gaan zeggen (bloos)

    Heb ik dan gezegd dat je moet veranderen? Ik zeg gewoon dat je dat dan voor je moet houden, want sommigen hebben misschien geen vader meer.


    We accept the love we think we deserve.

    Ik snap het ook niet helemaal. Oké, natuurlijk, ik kan het ook niet altijd even goed met iedereen vinden, maar haten? Nee. Ik heb ook wel eens ruzie met mijn zussen (is niet zo heel vreemd... xD), maar daarom ga ik ze echt niet haten. Soms, als ze een paar weken weg zijn, dan ga ik ze ook echt missen. Zonder mijn zussen is het gewoon een beetje saai in huis...

    Ik zeg - sinds een half jaar - niet meer dat ik mijn moeder of vader haat.. een onwijs goede vriendin van mij is haar moeder verloren (ik kwam daar elke dag dus had een band met die moeder) Ik zou niet weten wat ik zou moeten doen zonder mijn ouders. My opinion.


    To infinity and beyond •

    Mijn ouders zijn 3 jaar uit elkaar gweest en dan zag ik mijn vader misschien 2x per halfjaar en ik had er geen problemen mee. Mijn zus is wel eens een heel jaar weggeweest en toch haat ik haar


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    JackyDaniels schreef:
    Ik vind dat iedere situatie anders is en dat iedereen dus op een andere manier tegen dingen aankijken.


    live the life you love

    Ik ben het helemaal met je eens Broach. Mensen gebruiken het woord "haat" veel te snel, ze beseffen niet eens echt wat het woord inhoud. Haat is heel krachtig, heel diep. Maar als meisjes het bij elke ergenis rondslingeren verliest het zijn betekenis. Daarnaast lijkt het me onwaarschijnlijk dat als je echt 1 van je familieleden haat, je het op Quizlet zet.

    Een aantal aanvaringen met familieleden staat niet gelijk aan haat, je kunt wel een hekel krijgen aan diens gedrag, maar dat is heel anders.


    Here & Now

    JackyDaniels schreef:
    Ik vind dat iedere situatie anders is en dat iedereen dus op een andere manier tegen dingen aankijken.


    dead is easy, life's harder. ~