• Al die mensen die maar blijven zeuren over: Ik haat mijn broer, ik haat mijn vader. Blablabla. En dan denk ik zo van: Wees blij dat je nog een broer hebt. Of wees blij dat je een vader hebt die om je geeft en die elke dag bij je kan zijn.

    Sorry dit moest er even uit. Ik wil geen ruzie zoeken, maar het is toch zo? Wees blij dat je zoiets hebt, want sommigen zijn het kwijtgeraakt.

    Oke, als het erg is met haat, oké. Maar denk er gewoon aan dat sommige mensen een vader/moeder/broer/zus hebben verloren.

    Kom alsjeblieft niet aan met bullshit.
    Ik ken een vriendin die haar vader haat, maar ik weet wat die vader doet. Dat begrijp ik. Sommigen hier ook bijvoorbeeld. Maar om nou je broer te gaan haten omdat hij niet aan de kant gaat, ofzo?
    Of omdat je vader je geen geld geeft? Ik zie hier zoveel verhalen, maar denk eerst even goed na alsjeblieft.

    - Dit is niet aanvallend bedoeld, ik ben niet op zoek naar ruzie. -

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 12:46 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Als jij het recht hebt om iemand te haten, vind ik niet dat iemand anders je erop kan wijzen dat het sneu is "want ik en anderen zijn al zoveel mensen verloren, wees blij dat je ze nog hebt". Sommige mensen zijn daar nou eenmaal niet blij mee, en geloof me, dat heeft dan zijn redenen. (":


    Ik vind dat Broach gelijk heeft en ik vind niet dat jij het recht heb op haar zus erbij te halen. Dat is respectloos.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Ik vind dat Broach gelijk heeft en ik vind niet dat jij het recht heb op haar zus erbij te halen. Dat is respectloos.


    Vind ik niet, ik ben eerlijk. (":


    Numbers.

    Ugh, doe ff normaal, als zij haar mening wil geven dan kan dat, ga nou niet zeiken van "Ik mag zelf bepalen wie ik haat". Mensen doen echt kinderachtig, man. -___- En laat al helemaal haar zus hier buiten.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 12:28 ]


    -

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Vind ik niet, ik ben eerlijk. (":


    Nee ik vind dat je respectloos bent. Dat heeft niets te maken met eerlijk zijn. Je kwetst mensen. Heb je nooit geleerd dat als je niets aardigs te zeggen hebt, je beter je mond kan houden? Zo nee, dan leer je het nu. Dus ga niet zo tegen Broach beginnen.


    To infinity and beyond •

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Als jij het recht hebt om iemand te haten, vind ik niet dat iemand anders je erop kan wijzen dat het sneu is "want ik en anderen zijn al zoveel mensen verloren, wees blij dat je ze nog hebt". Sommige mensen zijn daar nou eenmaal niet blij mee, en geloof me, dat heeft dan zijn redenen. (":

    Er staat hier nergens dat ik het sneu vind hoor? Ik heb gezegd dat ik er chagrijnig van word. Verder niks hoor? Ik weet niet wat jij allemaal ziet ofzo. Sommigen zijn er idd niet blij mee, maar ik heb het ook niet tegen iedereen? Ik heb het tegen de mensen die om iets kleins mensen al gaan haten. (:


    We accept the love we think we deserve.

    Somethnholic ; Je lijkt wel zo'n jongen uit mijn klas 'ik ben niet gemeen, ik ben gewoon eerlijk'

    Soms moet je niet 100% eerlijk zijn en gewoon dingen voor je houden. ^^,


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    1968 schreef:
    Ugh, doe ff normaal, als zij haar mening wil geven dan kan dat, ga nou niet zeiken van "Ik mag zelf bepalen wie ik haat". Mensen doen echt kinderachtig, man. -___- En laat al helemaal haar zus hier buiten.

    I agree with you.


    We accept the love we think we deserve.

    Endure schreef:
    Somethnholic ; Je lijkt wel zo'n jongen uit mijn klas 'ik ben niet gemeen, ik ben gewoon eerlijk'

    Soms moet je niet 100% eerlijk zijn en gewoon dingen voor je houden. ^^,


    Amen. :Y)


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Nee ik vind dat je respectloos bent. Dat heeft niets te maken met eerlijk zijn. Je kwetst mensen. Heb je nooit geleerd dat als je niets aardigs te zeggen hebt, je beter je mond kan houden? Zo nee, dan leer je het nu. Dus ga niet zo tegen Broach beginnen.


    Voor mij heeft respect toch wel een iets andere definitie hoor. (": En zo kwetsend vind ik het niet? Haar zus is toch vermist? Daar verzin ik verder toch niks raars bij of zo?
    En nee ik hou mijn mond niet, ik heb ook het recht om mijn mening te geven. ;)


    Numbers.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Vind ik niet, ik ben eerlijk. (":

    Als je eerlijk bent, kun je mensen ook kwetsen. En wat ik nog steeds niet begrijp: Waarom haal je mijn zus erbij? Wie heeft het hier überhaubt over een zus?


    We accept the love we think we deserve.

    Somethnholic schreef:
    (...)

    Voor mij heeft respect toch wel een iets andere definitie hoor. (": En zo kwetsend vind ik het niet? Haar zus is toch vermist? Daar verzin ik verder toch niks raars bij of zo?
    En nee ik hou mijn mond niet, ik heb ook het recht om mijn mening te geven. ;)

    je hebt het recht om je mening normaal te geven (cat)
    en niet op een kwetsende manier


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    StillBored schreef:
    (...)
    je hebt het recht om je mening normaal te geven (cat)
    en niet op een kwetsende manier


    Dat staat in het wetboek! :'D

    Je bent vrij om je mening te geven zolang het niet kwetsend, discriminerend etc. is 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    StillBored schreef:
    (...)
    je hebt het recht om je mening normaal te geven (cat)
    en niet op een kwetsende manier


    klopt. Maar zij heeft een vermiste zus, natuurlijk is ze daar verdrietig om en dan gaat zij nog even zogenaamd 'eerlijk' zijn. Het is gewoon knap dom van d'r om haar zus er opeens tussen te gooien.


    To infinity and beyond •

    Endure schreef:
    (...)

    Dat staat in het wetboek! :'D

    Je bent vrij om je mening te geven zolang het niet kwetsend, discriminerend etc. is 8D

    Dit maakte me toch even aan het lachen, op een positieve manier.

    Tuurlijk mag je je mening geven. Maar niet zo, alsjeblieft niet zo.

    OT: Ik vind niet dat mensen niet mogen haten, ik ken zat mensen waarvan de vader/moeder/broer/zus echt heel naar doet, en ik begrijp het dan nog wel dat je diegene dan gaat haten. Maar sommige dingen die ik hoor, wow. Doe even normaal zeg..


    We accept the love we think we deserve.

    AMEN!


    I solemny swear i am up to no good