• Al die mensen die maar blijven zeuren over: Ik haat mijn broer, ik haat mijn vader. Blablabla. En dan denk ik zo van: Wees blij dat je nog een broer hebt. Of wees blij dat je een vader hebt die om je geeft en die elke dag bij je kan zijn.

    Sorry dit moest er even uit. Ik wil geen ruzie zoeken, maar het is toch zo? Wees blij dat je zoiets hebt, want sommigen zijn het kwijtgeraakt.

    Oke, als het erg is met haat, oké. Maar denk er gewoon aan dat sommige mensen een vader/moeder/broer/zus hebben verloren.

    Kom alsjeblieft niet aan met bullshit.
    Ik ken een vriendin die haar vader haat, maar ik weet wat die vader doet. Dat begrijp ik. Sommigen hier ook bijvoorbeeld. Maar om nou je broer te gaan haten omdat hij niet aan de kant gaat, ofzo?
    Of omdat je vader je geen geld geeft? Ik zie hier zoveel verhalen, maar denk eerst even goed na alsjeblieft.

    - Dit is niet aanvallend bedoeld, ik ben niet op zoek naar ruzie. -

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 12:46 ]


    We accept the love we think we deserve.

    Ik haat ze niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Broach schreef:
    (...)
    Heb ik dan gezegd dat je moet veranderen? Ik zeg gewoon dat je dat dan voor je moet houden, want sommigen hebben misschien geen vader meer.

    Ik vind niet dat je het zulke dingen voor je moet houden omdat sommigen geen vader meer hebben. Zoals ik al zei: iedere situatie is anders en je hoort gewoon te kunnen zeggen wat je wil.


    -

    JackyDaniels schreef:
    Ik vind dat iedere situatie anders is en dat iedereen dus op een andere manier tegen dingen aankijken.


    -

    Rio schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens Broach. Mensen gebruiken het woord "haat" veel te snel, ze beseffen niet eens echt wat het woord inhoud. Haat is heel krachtig, heel diep. Maar als meisjes het bij elke ergenis rondslingeren verliest het zijn betekenis. Daarnaast lijkt het me onwaarschijnlijk dat als je echt 1 van je familieleden haat, je het op Quizlet zet.

    Een aantal aanvaringen met familieleden staat niet gelijk aan haat, je kunt wel een hekel krijgen aan diens gedrag, maar dat is heel anders.

    mee eens, soms heb ik een hekel aan mijn broer of vader maar ik haat hun niet. en vaak hebben mensen niet door hoeveel ze eigenlijk hebben. wij zijn gewend aan liefde en dat we altijd genoeg eten hebben enz. maar als je één week naar afrika gaat en leeft zoals zij dan is alles opeens anders. dan besef je pas echt hoeveel geluk je hebt


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik ken mensen die familieleden verloren zijn en alsnog erover zeiken. Je bent echt niet de enige diens zus vermist is. (":


    Numbers.

    Ik haat mijn vader en ik heb het recht om hem te haten. Hij zegt afschuwelijke dingen tegen mij. Ik ben een ongelukje, kan beter dood zijn, en ben niets waard. Als ik hem in zijn ogen kijk zie ik dat hij het meent. Dus ik heb een vader zonder een vader te hebben. Maar sommige mensen heb ik wel zoiets van come on, je gaat hem daar toch niet om haten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haat is een veel te groot woord, dat veel te snel gebruikt wordt.


    To infinity and beyond •

    Somethnholic schreef:
    Ik ken mensen die familieleden verloren zijn en alsnog erover zeiken. Je bent echt niet de enige diens zus vermist is. (":

    Wtf? Ik heb het nu niet over mijn zus hoor, ik heb het over mijn vriendinnen die hun vader zijn verloren. Hun moeder, hun oma. En ik ben mijn broer verloren.
    Ik zeg niet dat je ze niet mag haten, maar het is een groot woord. Wat kom jij met mijn zus? Je weet er helemaal niks over oké? Je kan een hekel hebben aan het gedrag, maar háten? Sorry hoor..


    We accept the love we think we deserve.

    Azza schreef:
    Ik haat mijn vader en ik heb het recht om hem te haten. Hij zegt afschuwelijke dingen tegen mij. Ik ben een ongelukje, kan beter dood zijn, en ben niets waard. Als ik hem in zijn ogen kijk zie ik dat hij het meent. Dus ik heb een vader zonder een vader te hebben. Maar sommige mensen heb ik wel zoiets van come on, je gaat hem daar toch niet om haten.

    je hebt helemaal gelijk, het gaat om de reden waarom je iemand haat. ik denk niet dat je om een klein ruzietje echt iemand háát, maar wat jij zegt is best erg... kan je daar niet met iemand over praten?


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Mijn broertje en ik hebben broeder en zusterliefde c:


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    PRESIDENT schreef:
    Je hebt gelijk, that's all I got to say.


    Firm believer of all that is magic

    Hate is a strong word, but I really, really don't liek you :Y)



    Leuk nummer 8D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Somethnholic schreef:
    Ik ken mensen die familieleden verloren zijn en alsnog erover zeiken. Je bent echt niet de enige diens zus vermist is. (":


    Dát had je nooit mogen zeggen. Serieus, dat is echt een naaistreek.


    To infinity and beyond •

    Broach schreef:
    (...)
    Wtf? Ik heb het nu niet over mijn zus hoor, ik heb het over mijn vriendinnen die hun vader zijn verloren. Hun moeder, hun oma. En ik ben mijn broer verloren.
    Ik zeg niet dat je ze niet mag haten, maar het is een groot woord. Wat kom jij met mijn zus? Je weet er helemaal niks over oké? Je kan een hekel hebben aan het gedrag, maar háten? Sorry hoor..


    Als jij het recht hebt om iemand te haten, vind ik niet dat iemand anders je erop kan wijzen dat het sneu is "want ik en anderen zijn al zoveel mensen verloren, wees blij dat je ze nog hebt". Sommige mensen zijn daar nou eenmaal niet blij mee, en geloof me, dat heeft dan zijn redenen. (":


    Numbers.

    I agree!
    Bij mij in de klas zeggen ze echt kei vaak ik haat mijn vader vooral 1 meisje, dan denk ik echt zo: wees blij dat je er een hebt jonge.
    Ik kan soms best jalours zijn op mensen met een vader, waarschijnlijk omdat ik niet weet hoe het is om een vader te hebben.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 12:26 ]


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield