• Ja ik heb het over Justin bieber. Oke best als je hem niet mag, maar net weer las ik zon reactie : 'JB hater for lifee! Ik haat hem hij moet echt dood!' Sorry hoor maar dat vind ik echt nergens op slaan, je kent hem geen eens waarom zou je hem de dood gunnen ? en dat kind was 17 die die rectie plaatste, heeft ze heeft manieren?

    sorry dit moest er ff uit want ik vind dit echt nergens op slaan ;o

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 11:00 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nee, ik ben alles behalve fan, ik vind die jongen een arrogante zak geworden - wat nog best normaal is, aangezien hij hordes meisjes (en vast ook jongens) - fans achter zich aan heeft op zo'n jonge leeftijd.
    Maar hem dood wensen? Nee, dat is laag & dat wens je niemand.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, hea?
    Laatst was er ook een user en die heette KillJB O.o


    Where words fail, music speaks

    soREAL schreef:
    Ja, hea?
    Laatst was er ook een user en die heette KillJB O.o


    En dat moet jij zeggen Maartje? xD lowl

    HARRYHARRY schreef:
    Nee, ik ben alles behalve fan, ik vind die jongen een arrogante zak geworden - wat nog best normaal is, aangezien hij hordes meisjes (en vast ook jongens) - fans achter zich aan heeft op zo'n jonge leeftijd.
    Maar hem dood wensen? Nee, dat is laag & dat wens je niemand.


    Agree


    Only those who listen can hear

    Overdreven.\Je vind hem niet leuk, en zijn muziek niet.
    Maar dat msaakt hem nog niet slecht, want hij staat wel in de top steeds.


    Food.

    ik ben ook de enigste belieber -_-

    [ bericht aangepast op 10 mei 2011 - 12:57 ]


    May the odds be ever in your favor

    Gaan we weer..


    ars moriendi

    HARRYHARRY schreef:
    Nee, ik ben alles behalve fan, ik vind die jongen een arrogante zak geworden - wat nog best normaal is, aangezien hij hordes meisjes (en vast ook jongens) - fans achter zich aan heeft op zo'n jonge leeftijd.
    Maar hem dood wensen? Nee, dat is laag & dat wens je niemand.


    Idd precies ^^


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Hij kan niet zingen en is een egotripper, dat is verkeerd :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Kuyt schreef:
    Gaan we weer..


    Inderdaad. We hebben Beliebers, we hebben haters en we hebben mensen die daartussen zitten. Accepteer dat nou eens.


    It's time to be happy again.

    Ze zijn jaloers :P


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik vind de fans irritant. Maar indeed, dat is niet zijn schuld. Alleen, hij heeft iets over zich wat mij arrogant lijkt. Dat weet ik niet, natuurlijk, ik ken hem niet persoonlijk, maar ik heb het toch niet voor hem. Maar ik ga hem zeker niet doodwensen, dat is levenloos.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Sommige mensen zijn gewoon nog steeds zo kinderachtig. (cat) Ik bedoel ik mag ook mensen niet, maar ik blijf altijd respect voor ze houden.


    wth.

    Ik was eerst ook hater. Nu niet meer.
    Nu fan :3. Maar ik realliseerde me gewoon dat het geen nut heeft om iemand te haten die je niet een kent. Dat dat echt TOTAAL nutteloos is.
    En ik heb dan ook geen problemen met de haters ofzo, want ja die zijn er altijd wel. En ik snap hun inzien ook best.
    Maarja volgens mij doet hij niets verkeerd.
    En hij is knap


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Hij is gewoon.. EEN JONGEN.
    Ja, maar als ze willen haten dan haten ze toch gewoon?
    Hoe kan je dan van iemand houden die je niet eens kent? Ze houden van hem omdat hij knap is ofzo, en lekker en lief en charmant. NOT. Niemand weet dat, ik ook niet. Misschien is het zo, misschien ook weer niet. Je moet iemand eerst kennen voordat je echt gaat zeggen van: 'Wat doet hij verkeerd?' Punt.

    xo Broach

    zo denk ik niet over hem, maar de grapjes over hem vind ik bijna altijd grappig..


    Keep calm and love Zayn Malik =)