• Ja ik heb het over Justin bieber. Oke best als je hem niet mag, maar net weer las ik zon reactie : 'JB hater for lifee! Ik haat hem hij moet echt dood!' Sorry hoor maar dat vind ik echt nergens op slaan, je kent hem geen eens waarom zou je hem de dood gunnen ? en dat kind was 17 die die rectie plaatste, heeft ze heeft manieren?

    sorry dit moest er ff uit want ik vind dit echt nergens op slaan ;o

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 11:00 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Die mensen overdrijven gewoon. Ik bedoel, ze kennen hem nog amper. Vsn mij mogen ze zeggen dat hij niet kan zingen, een babyfae heeft en ect maar ik vind sowieso niet dat je iemand kan haten die je niet kent.
    En ook al zou je iemand haten, je wenst hem dan toch niet gelijk dood? Want dat is gewoon laag.


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Abracadabra schreef:
    zoveelste topic(bat)

    dat + cant care.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 21:30 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik haat hem niet, maar ik vind hem niet leuk. :9~

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 21:37 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    De meeste die zeggen dat ze hem haten zijn volgens mij jaloers. Kijk ik haate hem ook maar ik haate eigenlijk zijn liedjes en niet hem, maar pas later kwam ik er achter dat hij eigenlijk eenheel goed person is en best wel goede liedjes heeft. Maar als je hem haat, je kent hem niet eens? En als je van hem houd, je kent hem niet eens?
    Dus mensen denk na voor je iets zegt, want we kunenn het tegen je gebruiken.......

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)haha, ben je de enige belieber in de klas?-a-



    Ik wel dus, volgens mij op heel mijn school. Maar ik ben niet een echte belieber maar de enige die zegt dat hij wel goed is!

    Hij kan niet zingen, hij is lelijk en hij heeft sterallures.
    Het ergste is nog wel dat er een tijdelijke hype is ontstaan rond hem met zogenaamde
    Beliebers (gelukkig is dat altijd tijdelijk, over een jaar heeft niemand het meer over hem en hebben jullie een ander fan-jongetje gevonden om gek van te worden, en te claimen dat hij jullie leven verandert en een rede heeft gegeven om te schrijven/leven)

    En waarom maak je je druk? Jullie 9 miljoen beliebertjes staan toch zo sterk (en ahum proberen heel Quizlet over te nemen met nutteloze verhaaltjes over hem waarin hij met een "normaal meisje" aanpapt). Wij hebben net zoveel recht om hem niet te mogen als jullie hem adoreren, hoor.
    Gelukkig ben ik niet de enige, dat merk je wel aan alle dislikes op YouTube.
    Get over the fact that NOT EVERYBODY LIKES HIM.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 21:49 ]


    Here & Now

    SweetPea schreef:
    Die mensen overdrijven gewoon. Ik bedoel, ze kennen hem nog amper. Vsn mij mogen ze zeggen dat hij niet kan zingen, een babyfae heeft en ect maar ik vind sowieso niet dat je iemand kan haten die je niet kent.
    En ook al zou je iemand haten, je wenst hem dan toch niet gelijk dood? Want dat is gewoon laag.


    Oh dus je mag wel houden van hem en dol zijn op hem als je hem niet kent, maar niet mogen mag niet?
    Ehm, not gonna happen in this world, grow up


    Here & Now

    Geloof me, Ik zei het eerst ook.

    Zei vind die nummers geweldig , maar wil het niet toegeven.


    Firm believer of all that is magic

    Luxure schreef:
    Zelf heb ik geen idee maar blijkbaar genoeg om mensen aan te zetten tot deze reacties. Ik ben absoluut geen Bieber fan maar dit soort reacties zijn wel een beetje te. Maar goed, leer ermee leven, er zijn ook genoeg andere artiesten waar dit over gezegd word.


    I´m nothing special.

    Ik hou gewoon niet van zijn hoofd. 1 Nummer vind ik goed, meer ook niet. _O_


    hey kijk ik weet niks!

    Ik vind die reacties gewoon stom, je kan niemand haten die je niet persoonlijk kent.


    Save me from myself.

    GEWOON, alles! Hij ademd .. jk.


    We're all mad here.

    Justin doet in mijn ogen helemaal niets fout. Maar het zijn die hardcore fans die me ziek maken.


    You move me ......... Kurt

    Ik ben echt ALLES behalve een Justin Bieber fan, maar een persoon dood wensen. Nee daar doe ik niet aan mee, dat gaat me iets te ver.
    Hooguit een tomaat in zijn gezicht (A)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Spitfire schreef:
    Justin doet in mijn ogen helemaal niets fout. Maar het zijn die hardcore fans die me ziek maken.


    Hmm niet zo generaliseren, ik ben ook een hardcore fan maar ik wens hem niet dood.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.