• Ja ik heb het over Justin bieber. Oke best als je hem niet mag, maar net weer las ik zon reactie : 'JB hater for lifee! Ik haat hem hij moet echt dood!' Sorry hoor maar dat vind ik echt nergens op slaan, je kent hem geen eens waarom zou je hem de dood gunnen ? en dat kind was 17 die die rectie plaatste, heeft ze heeft manieren?

    sorry dit moest er ff uit want ik vind dit echt nergens op slaan ;o

    [ bericht aangepast op 4 mei 2011 - 11:00 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Zelf heb ik geen idee maar blijkbaar genoeg om mensen aan te zetten tot deze reacties. Ik ben absoluut geen Bieber fan maar dit soort reacties zijn wel een beetje te. Maar goed, leer ermee leven, er zijn ook genoeg andere artiesten waar dit over gezegd word.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ach. Moet je gewoon zeggen: Ik heb liever dat jij het zegt dan iemand met een vol verstand. :Y)
    Dan zijn ze wel uitgeluld.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    Ach. Moet je gewoon zeggen: Ik heb liever dat jij het zegt dan iemand met een vol verstand. :Y)
    Dan zijn ze wel uitgeluld.
    haha die is wel goed :Y)


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)haha die is wel goed :Y)


    Ach. Ik heb het al meerdere malen meegemaakt dat ze erover beginnen in de klas. Maar ze zeggen niet heel veel beledigends ofzo. Thank god. xd.


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    Ach. Ik heb het al meerdere malen meegemaakt dat ze erover beginnen in de klas. Maar ze zeggen niet heel veel beledigends ofzo. Thank god. xd.
    haha, ben je de enige belieber in de klas ?-a-


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    oohhhhh -facepalm-
    ja sorry ik ben al heel veel van dit soort topics tegengekomen (cat)
    sommige mensen zijn gewoon zo stom dat ze iemand doodwensen terwijl ze hem niet kennen. punt klaar niks aan te doen. want zulke mensen zullen er toch altijd wel zijn wat je ook doet. just let them go


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)haha, ben je de enige belieber in de klas ?-a-


    nee thank god niet :Y)


    To infinity and beyond •

    Vivere schreef:
    (...)

    nee thank god niet :Y)
    haha okee :]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Why the fuck besteed je aandacht aan die mensen? Dat laat ook weer zien hoe snel jij je aangevallen voelt als fan.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    hij wilt mij geen koekje geven dat doet 'ie verkeerd x'D No bieber hater, i'm Just kidding

    mensen kunnen heb blijkbaar niet uitstaan en gaan dan in hun ogen ''haten'' en stoer doen dat hij dood moet. Maar ergens ruik ik dan ook weer jalozie. Je kan ze beter laten gaan. vaak weten ze geen eens wat haten is..

    succes ;)


    Some angels have no wings.

    zoveelste topic(bat)


    I solemny swear i am up to no good

    Dat is overdreven
    Ik ben geen hater want dat is een groot woord
    Ik ben een Ik-Kan-je-niet-af-er

    Hem de dood wensen is ook wel wat overdreven


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    YoYoBANAAN schreef:
    (...)haha, ben je de enige belieber in de klas ?-a-

    ik wel dus, zelfs de enige in mijn jaar -.-'


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Native schreef:
    (...)
    ik wel dus, zelfs de enige in mijn jaar -.-'
    ik met 1 iemand andrs nog ook haha ''


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co