• Dus, vrolijk me op of kom met doe-het-zelfmaskertjes.


    Food.

    ik word vrolijk van het liedje What makes you beautiful (krul)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    riverdale schreef:
    ik word vrolijk van het liedje What makes you beautiful (krul)


    Haha ik ook, het werkt wel. Ga anders foto's kijken? Daar word ik altijd heel vrolijk van. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga hier een berichtje achterlaten met een cool woord: Puddingkoekjes! En Dobby! En Pizza! En Perzik! En blalblalbablabla! (Hielp dat?)(yeah)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 11:53 ]


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas

    Hmmm.. ga chocola eten :'D.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Hetzelfde hier,dus kan je niet helpen,srry!


    It does not do to dwell on dreams and forget to live.

    Hm, probeer eens naar buiten te gaan en een eindje te gaan wandelen (niet zo heel lang hoor, gewoon een half uurtje, lijkt meer dan dat het is) en ruik eens aan bloemen, voel eens aan muren van huizen als je er vlak langs loopt, kijk eens naar de mensen (die soms ook - onbewust - heel grappig zijn) en leef de dag. De zon schijnt, dat maakt mij automatisch vrolijker.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Humm ik heb het ook, ik denk dat het bij mij komt omdat ik iemand vreselijk erg mis en omdat deze vakantie zó saai is, maar eh, ga met vrienden afspreken, maak een wandeling, I don't know!


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Kijk een vage/kinderachtige film


    Of Howl's Moving Castle. with his naked butt slime o.o


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Muggle schreef:
    Ik ga hier een berichtje achterlaten met een cool woord: Puddingkoekjes! En Dobby! En Pizza! En Perzik! En blalblalbablabla! (Hielp dat?)(yeah)


    Goh je wordt blij van mijn hond ; Dobby ahaha


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    riverdale schreef:
    ik word vrolijk van het liedje What makes you beautiful (krul)


    all I want is the taste that your lips allow