• Ja net op het nieuws gezien, heeft een vrouw 12 jaar gevangenisstraf gekregen voor kindermoord. Ze heeft 4 keer haar baby vermoord, die wilde ze telkens blijkbaar achteraf niet ofzo. Anyway, voor kindermoord krijg je 9 jaar (ik snap al niet waarom je voor kindermoord een lichtere straf krijgt dan voor moord op volwassenen) maar dat tellen ze niet bij elkaar op zodat je 36 jaar krijgt (wat ik wel redelijk vind) maar ze krijgt gewoon 9 jaar en daar komt dan 1/3e bij voor de rest van haar daden. Dus 3 plus 9 is 12 jaar. Je hebt sowieso niet veel aan gevangenisstraf want ze zitten daar in hun cel tv te kijken en krijgen nouwelijks begeleiding. De vrouw kreeg geen tbs want tijdens onderzoek bleek ze niet psychisch ziek te zijn. Nou als je 4 keer je kind vermoord ben je in mijn ogen best wel psychisch gestoord. Ik denk dat die vrouw net zo gestoord de gevangenis weer uit komt..

    Echt waar gaat het heen met de maatschappij??


    Now that it's all over, what did you really do yesterday that's worth mentioning?

    groot gelijk!


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Misschien wist ze niet wat ze moest doen?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ze heeft 4 keer haar baby vermoord

    klein foutje x'D
    knap als je 4x je baby kan vermoorden :Y)


    Shoganai i ne~

    Twaalf jaar in een fucking comfortabele gevangenis omdat ze vier kinderen vermoord heeft? En geen hulp verder? En ze denken écht dat dat haar gaat helpen en dat ze nóóit weer zoiets zal doen als ze vrijkomt? Wat is de straf nou werkelijk? Dat ze twaalf jaar ergens anders woont, want echt slecht heb je het in de gevangenis tegenwoordig ook niet meer. Goddamn.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Calm schreef:
    Misschien wist ze niet wat ze moest doen?

    4 keer achter elkaar?
    als je het de eerste keer doet gaat het daarna makkelijker..
    maar kom op vier keer..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ze is gestoord, maar je weet het hea. Die wereld van tegenwoordig..


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Ze heeft geen onderzoek gehad, dat heeft ze geweigerd uit angst tbs te krijgen. Het is helemaal niet dat ze geen psychische stoornis geconstateerd hebben. Die vrouw is haar leven op zich ook kwijt, ik denk niet dat zij ooit nog zonder schuld kan leven.

    En het feit dat ze maar 1/3 van de rest van haar daden krijgt is pure bescherming voor de burger. Je kunt hier tenminste niet 4x levenslang krijgen fso. Ja, het is bitter dat ze niet meer krijgt, maar ergens vind ik het ook niet gigantisch.. En de gevangenissen zijn echt niet gezellig in een cel tv zitten te kijken. En geloof me, als ze er uit komt dan zal ze onder stricte observatie geplaatst worden.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.