• Dit berichtje kreeg ik vandaag van Nynke:
    Weetje, Kirsten?

    Jij bent net zo'n oude, wijze uil. Die dag en nacht paraat staat in zijn holle boom, met een weelderig bos groene bladeren waaraan de prachtigste roze bloesems groeien. En dan zit je op je tak, kijkt over het land uit en doet wijze uitspraken :'D Je raadpleegt de sterren en de maan en zit altijd met een voldane blik op je tak of je hebt je ogen dicht en luistert naar het ruisen van de bladeren. Je bent een raadgever. Mensen kunnen altijd bij jou terecht en kunnen echt iets doen met jouw raad!

    Ook al vind ik het heel schattig, ghehe. Ik keek toch wel voor een korte tijd met een behoorlijke ‘wtf’-uitdrukking op mijn gezicht naar mijn computerscherm. (pirate) Wat is het meest apart wat mensen wel eens over jullie gezegd hebben? Maakt niet uit waarover of waarom :3.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 21:05 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahahah, oude, wijze grijze uil die je bent.

    Uh, ik had een wtf-moment bij dit iets wat een half-onbekende tegen me zei (vriendin van een vriend van me): 'Weet je, Coli.. Je zegt dan wel niet veel, maar als je iets zegt, dan klinkt het zo ongelofelijk logisch en mooi. Ik vind dat je echt iets van een priester zou moeten worden. En daarbij komt dat ik echt van je aura houd.', en toen knuffelde ze me, en drukte een kus op m'n wang. .__.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Daar heb ik eigenlijk geen idee van ;x
    Maar dat vind ik eigenlijk wel heel lief! En ze heeft helemaal gelijk ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Necrophiliac schreef:
    Hahahah, oude, wijze grijze uil die je bent.

    Uh, ik had een wtf-moment bij dit iets wat een half-onbekende tegen me zei (vriendin van een vriend van me): 'Weet je, Coli.. Je zegt dan wel niet veel, maar als je iets zegt, dan klinkt het zo ongelofelijk logisch en mooi. Ik vind dat je echt iets van een priester zou moeten worden. En daarbij komt dat ik echt van je aura houd.', en toen knuffelde ze me, en drukte een kus op m'n wang. .__.
    Haha, als iemand dat tegen mij zou zeggen 'out of the blue' zou ik echt niet weten hoe ik moest reageren. Wel vet lief en schattig :3!


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha, het klopt wel ^^

    Het vreemdste wat ik ooit heb gehoord is dat ik leek op een geruite olifant met giraffenharen. (maar dat zei mijn buurmeisje van 8 toen ze net uit haar narcose wakker was :'D )

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Haha, als iemand dat tegen mij zou zeggen 'out of the blue' zou ik echt niet weten hoe ik moest reageren. Wel vet lief en schattig :3!


    Ik vond het wel ongelofelijk lief, maar ik had wel even zoiets van: 'Dude, wtf?' XD


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    OMG KIRSTEN. Wat denkt Quizlet nu wel niet van me o_o 'Die Nynke has gone mad'

    Uwwww... o____o


    "I shut my eyes in order to see.'

    Silmarillion schreef:
    OMG KIRSTEN. Wat denkt Quizlet nu wel niet van me o_o 'Die Nynke has gone mad'

    Uwwww... o____o
    Nee, nu denken ze alleen maar dat jij mij lief vindt, en ik jou :3 (banana)


    Wie du mir, so ich dir.

    Maar da's ook zo (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha, dat is lief toch? :) Ik ken je verder eigenlijk niet, maar als ik zo wat random reacties van jou lees op topics, snap ik wel wat ze met dat leuke tekstje bedoelt ;)


    ars moriendi

    Hahaha toen ik het las dacht ik ook even; wtf. Maar zoals ik jou reacties op het forum heb gelezen, begrijp ik wel waarom ze dat zegt. (:

    En ja, de moeder van mijn beste vriendin had gezegd dat ik een klassiek hoofd heb, echt een hele mooie uitstraling, zo mooi. En dat terwijl ik mezelf als een lelijk eendje zie ;S


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    D'aaaw, dat vind ik echt heel schattig!x]

    Het raarste wat ik te horen kreeg is 'Je bent schattig'.


    everything, in time

    Haaa, zoiets zei ik laatst ook tegen jou :3 Maar uil vind ik eigenlijk wel heel goed bedacht ;o

    Ik heb geeen idee wat het raarste is wat iemand tegen/over mij heeft gezegd :')


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.


    I live for the applause, you will die for it.

    Omniscience schreef:
    Haaa, zoiets zei ik laatst ook tegen jou :3 Maar uil vind ik eigenlijk wel heel goed bedacht ;o

    Ik heb geeen idee wat het raarste is wat iemand tegen/over mij heeft gezegd :')
    Ja hahaha dat was inderdaad wel heel erg toevallig idd ja :'DDD. Stiekem spannen jullie gewoon samen.


    Wie du mir, so ich dir.

    Joker schreef:

    Hahaha -out- Nou.... Nynke.. Als ik er zo uitzie? Ik wil op zijn minst een rode uil zijn dan :3 (pirate)


    Wie du mir, so ich dir.