• Dit berichtje kreeg ik vandaag van Nynke:
    Weetje, Kirsten?

    Jij bent net zo'n oude, wijze uil. Die dag en nacht paraat staat in zijn holle boom, met een weelderig bos groene bladeren waaraan de prachtigste roze bloesems groeien. En dan zit je op je tak, kijkt over het land uit en doet wijze uitspraken :'D Je raadpleegt de sterren en de maan en zit altijd met een voldane blik op je tak of je hebt je ogen dicht en luistert naar het ruisen van de bladeren. Je bent een raadgever. Mensen kunnen altijd bij jou terecht en kunnen echt iets doen met jouw raad!

    Ook al vind ik het heel schattig, ghehe. Ik keek toch wel voor een korte tijd met een behoorlijke ‘wtf’-uitdrukking op mijn gezicht naar mijn computerscherm. (pirate) Wat is het meest apart wat mensen wel eens over jullie gezegd hebben? Maakt niet uit waarover of waarom :3.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 21:05 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb je een 2 maanden geleden ofzo gesloopt. Vandaag heb ik je gekocht. Morgen zal ik je om mijn nek hangen. (cat)

    BR0WNIE schreef:
    Ik heb je een 2 maanden geleden ofzo gesloopt. Vandaag heb ik je gekocht. Morgen zal ik je om mijn nek hangen. (cat)
    O nu voel ik me zwaar gevleid haha! Maar, ik reageer morgen trouwens nog even op jou berichtje.. Omdat.. ik nu even niet meer helder kan denken, dus er komt toch niets fatsoenlijks meer uit xx.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    O nu voel ik me zwaar gevleid haha! Maar, ik reageer morgen trouwens nog even op jou berichtje.. Omdat.. ik nu even niet meer helder kan denken, dus er komt toch niets fatsoenlijks meer uit xx.

    Maakt niet uit. Het is meer dat ik het kwijt wil, dan dat ik nu persee een reactie nodig heb. Momenteel denk ik er toch niet veel aan, omdat ik afleiding zoek dus dan is het misschien juist handig om er ook helemaal niet aan te denken. Vage zin. (:

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ja hahaha dat was inderdaad wel heel erg toevallig idd ja :'DDD. Stiekem spannen jullie gewoon samen.
    Ja, stiekem wel, muwhahaha (alien)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Omniscience schreef:
    (...)Ja, stiekem wel, muwhahaha (alien)
    Pshhh.. (bat)


    Wie du mir, so ich dir.

    Joker schreef:


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Jaaaa ze heeft zo gelijk :D!


    Life is hard and then we die

    Dat ik slim ben (nerd)


    Firm believer of all that is magic

    Tranquillity schreef:
    Daar heb ik eigenlijk geen idee van ;x
    Maar dat vind ik eigenlijk wel heel lief! En ze heeft helemaal gelijk ^^


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    ik vind het wel mooi beschreven!
    het raarste wat iemand van mij zij is dat ik net een eend ben maaqar geen idee waar eht vandaan komt en eth was neit als compliment bedoelt

    :S


    i live the life that i want to live my life is the only thing that i won't give

    Hahaha dat is echt een Nynke bericht XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Schop dit topic nou niet steeds omhoog, men (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Hihi, ik vind dat ze wel gelijk heeft :')
    Het raarste wat ik ooit over mij te horen heb gekregen... Ik weet niet, mensen hebben wel vaker een rare mening over mij of een apart gevoel of zo.
    @ Silmarillion: sorry :x

    [ bericht aangepast op 6 mei 2011 - 21:43 ]


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Uilen zijn mooi c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Silmarillion schreef:
    Schop dit topic nou niet steeds omhoog, men (cat)
    Dat doen we, omdat we van je houden (nerd)(pirate)


    Wie du mir, so ich dir.