• Misschien is dit geen goede keuze, maar ik wil graag een soort van vragenlijst houden.
    De vraag:
    MJ of JB?
    Reageer, dan kan ik het aantal stemmen bijhouden.

    Justin ingemaakt door Michael.
    Cause this is Michael, Jackson cool!

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 16:52 ]


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    Warbler schreef:
    Ik heb niks tegen Justin Bieber, maar hij en Michael mogen niet eens vergeleken worden. 0_0
    Over tien jaar kent niemand Justin meer, terwijl Michael nu al een legende is - en hij is dood!
    MJ dus.


    <3


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Ijsbeertje schreef:
    Justin Bieber


    You never know how strong you are until being strong is the only choice you have &#9829;

    Michael is beroemder en had ook veel meer tijd om veel voor de wereld te doen. Justin zou evenveel voor de wereld willen doen als Michael. Ik vind denk k Justin iets beter, omdat ik weet hoe hij live zingt, terwijl ik Michael (vermoord me niet) nog nooit live heb gehoord :X Het is echt moeilijk om te kiezen..

    [ bericht aangepast op 22 mei 2011 - 9:30 ]


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    xlufjoetoexx schreef:
    Michael is beroemder en had ook veel meer tijd om veel voor de wereld te doen. Justin zou evenveel voor de wereld willen doen als Michael. Ik vind denk k Justin iets beter, omdat ik weet hoe hij live zingt, terwijl ik Michael (vermoord me niet) nog nooit live heb gehoord :X Het is echt moeilijk om te kiezen..


    Michael nog nooit live gehoord!?!?!?!?!?
    Kijk jij wel concerten van hem?


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    Michael Jackson, definitely.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2011 - 13:47 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Kuyt schreef:
    (...)
    "Verslagen"? :')
    Maar een legende issie nog niet.. ;)

    Niemand verslaat Michael, zeker zo'n klein opdondertje als Justin niet. Wat een k*tnaam Justin.


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    Michael Jackson was een levende legende voor de wereld.
    Justin Bieber zou dit denk ik niet bereiken dus ik ga voor MJ

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 15:19 ]


    Don't dream your life, but live your dream!

    MJ


    I was an angel living in the garden of evil

    Ik kies dan toch voor Bieber, ik mag Michael Jackson niet door zijn persoonlijkheid en ik vind zijn liedje's ook niks.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 15:23 ]


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Een dooie en een levende . Moeilijk(cat)
    Ik ga voor de meeste word nog steeds herinnerde dooie:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    ..Is dit een serieuze vraag?
    Je kúnt die twee neit eens vergelijken.

    JB is een hype. een gastje die, naar mijn mening, commerciele rotmuziek maakt.
    MJ is een fucking legende. ik vind ook niet al zijn liedjes geweldig, maar je kan de king of Pop neit vergelijken met Baby Bieber.

    Sorry voor de fans.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    MJ deelt mijn initialen en is toch beter dan Bieber ook al vind ik hem stiekem wel een beetje eng en pedo. Maar, MJ dus.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Rizardo schreef:
    ..Is dit een serieuze vraag?
    Je kúnt die twee neit eens vergelijken.

    JB is een hype. een gastje die, naar mijn mening, commerciele rotmuziek maakt.
    MJ is een fucking legende. ik vind ook niet al zijn liedjes geweldig, maar je kan de king of Pop neit vergelijken met Baby Bieber.

    Sorry voor de fans.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Mmm lastig...:X

    Justin bieber_O_

    Justin bieber is lief knap kan heel goed zingen en dansen
    Mj kan goed dansen en zingen(no_chears)

    ik kies justin bieber(wedding)

    [ bericht aangepast op 6 nov 2011 - 15:52 ]