• Misschien is dit geen goede keuze, maar ik wil graag een soort van vragenlijst houden.
    De vraag:
    MJ of JB?
    Reageer, dan kan ik het aantal stemmen bijhouden.

    Justin ingemaakt door Michael.
    Cause this is Michael, Jackson cool!

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 16:52 ]


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    MJ


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    PUKKELxDING schreef:
    Dat kún je niet vergelijken. MJ is zo anders dan JB.
    MJ is voor jong en oud, voor mannen en vrouwen, voor lachen en huilen, voor vermaak en om iets te leren, voor hoop, voor liefde, voor geluk, voor respect. Hij staat ergens voor, hij straalt iets uit, hij heeft moraal, hij geeft om dingen, hij heeft een echte boodschap in zijn liedjes. Een boodschap die verder gaat dan het kinderlijke 'ik hou van je'. Het gaat hem niet om het geld, om de roem, om de meisjes, voor hem was de wereld het belangrijkst, de kinderen, het milieu.
    Justin Bieber is nog een baby in vergelijking met dit, en dat bedoel ik echt niet onaardig.


    En daar sluit ik me totaal bij aan.

    OT, als trouwe MJ fan..MJ dus!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Pinocchio schreef:
    Daar ga ik niet tussen kiezen. MJ blijft altijd geweldig en de KOP, maar laat Bieber nou net even iets meer voor me betekenen. Kan niet kiezen.


    Save me from myself.

    Justin Bieber is BETTER


    Natalya please survive this and come out that hospital (i love you) (H)

    Michael Jackson.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Soundeffect schreef:
    Een wereldster of een irritant opdondertje. Hmm, lastig ._.
    De wereldster dus 8D



    je neemt me de woorden uit de mond :'D


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Michael Jackson of Justin Bieber? Daar sta je toch niet bij stil? Michael Jackson natuurlijk, Justin Bieber zal nooit bereiken wat hij heeft bereikt. Hij is daar te zwak voor.


    Where there is a sea there are pirates...

    Kuyt schreef:
    (...)
    Haha ja oké ;) Nou, dan vind ik ze nog allebei niks. (clown) Justin Bieber is wel wat meer van deze tijd.

    En Michael Jackson niet?
    Dan moet je eens luisteren naar Hollywood Tonight.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 14:27 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Ik heb niks tegen Justin Bieber, maar hij en Michael mogen niet eens vergeleken worden. 0_0
    Over tien jaar kent niemand Justin meer, terwijl Michael nu al een legende is - en hij is dood!
    MJ dus.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 14:31 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ijsbeertje schreef:
    Justin Bieber


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Srsly, ga je dit echt vragen?
    MICHAEL JACKSON. Doh (joehoe)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2011 - 15:02 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Warbler schreef:
    Ik heb niks tegen Justin Bieber, maar hij en Michael mogen niet eens vergeleken worden. 0_0
    Over tien jaar kent niemand Justin meer, terwijl Michael nu al een legende is - en hij is dood!
    MJ dus.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Michael Jackson. Ik denk niet dat iemand nog zo een ster kan worden als hij was, nee zelfs Justin Bieber niet.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    MJ natuurlijk

    Je mag Michael Jackson en dat jochie niet eens in 1 zin noemen, Michael was een legende.


    Here & Now

    Warbler schreef:
    Ik heb niks tegen Justin Bieber, maar hij en Michael mogen niet eens vergeleken worden. 0_0
    Over tien jaar kent niemand Justin meer, terwijl Michael nu al een legende is - en hij is dood!
    MJ dus.


    Amen!


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'