• Misschien is dit geen goede keuze, maar ik wil graag een soort van vragenlijst houden.
    De vraag:
    MJ of JB?
    Reageer, dan kan ik het aantal stemmen bijhouden.

    Justin ingemaakt door Michael.
    Cause this is Michael, Jackson cool!

    [ bericht aangepast op 19 mei 2011 - 16:52 ]


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    Soundeffect schreef:
    (...)

    HAHAHA, omg, daar heb je echt heel erg gelijk in. _O_
    Maar oké, het gaat om de muziek, niet waar? (cat)


    Als het daar om gaat, dan MJ:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    MJ


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Vengenz schreef:
    Wat een vergelijkingen mensen wel niet durven te maken ... JB mag in zijn 'genre' misschien dan wel goed zijn ... The king is niet voor niets THE king.
    1000% MJ

    hahha Justin Bieber natuurlijk (H)
    en dan noemen ze MJ de king of pop Justin heeft hem nu al verslagen met Never Say Never en hij is pas 17 LOL.
    En trouwens mensen die hier Justin belachelijk zitten te maken...
    Als hij MJ heeft verslagen zou hij wel niet zo belachelijk zijn.. whahahah


    Believe.

    Dat kún je niet vergelijken. MJ is zo anders dan JB.
    MJ is voor jong en oud, voor mannen en vrouwen, voor lachen en huilen, voor vermaak en om iets te leren, voor hoop, voor liefde, voor geluk, voor respect. Hij staat ergens voor, hij straalt iets uit, hij heeft moraal, hij geeft om dingen, hij heeft een echte boodschap in zijn liedjes. Een boodschap die verder gaat dan het kinderlijke 'ik hou van je'. Het gaat hem niet om het geld, om de roem, om de meisjes, voor hem was de wereld het belangrijkst, de kinderen, het milieu.
    Justin Bieber is nog een baby in vergelijking met dit, en dat bedoel ik echt niet onaardig.


    Life is hard and then we die

    MJ blijft 'the king of pop'. Maar ben toch meer fan van Justin <3

    xShawtyManex schreef:
    hahha Justin Bieber natuurlijk (H)
    en dan noemen ze MJ de king of pop Justin heeft hem nu al verslagen met Never Say Never en hij is pas 17 LOL.
    En trouwens mensen die hier Justin belachelijk zitten te maken...
    Als hij MJ heeft verslagen zou hij wel niet zo belachelijk zijn.. whahahah

    "Verslagen"? :')
    Maar een legende issie nog niet.. ;)


    ars moriendi

    Dat is iets wat ik nu nog niet kan zeggen hoor. Bieber is nog maar aan het begin van zijn carrie, er kan nog zo veel gebeuren.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    xShawtyManex schreef:
    hahha Justin Bieber natuurlijk (H)
    en dan noemen ze MJ de king of pop Justin heeft hem nu al verslagen met Never Say Never en hij is pas 17 LOL.
    En trouwens mensen die hier Justin belachelijk zitten te maken...
    Als hij MJ heeft verslagen zou hij wel niet zo belachelijk zijn.. whahahah


    Jij bent achterlijk, ik dacht justin op 1 bij mijn aartsvijanden stond?


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    PUKKELxDING schreef:
    Dat kún je niet vergelijken. MJ is zo anders dan JB.
    MJ is voor jong en oud, voor mannen en vrouwen, voor lachen en huilen, voor vermaak en om iets te leren, voor hoop, voor liefde, voor geluk, voor respect. Hij staat ergens voor, hij straalt iets uit, hij heeft moraal, hij geeft om dingen, hij heeft een echte boodschap in zijn liedjes. Een boodschap die verder gaat dan het kinderlijke 'ik hou van je'. Het gaat hem niet om het geld, om de roem, om de meisjes, voor hem was de wereld het belangrijkst, de kinderen, het milieu.
    Justin Bieber is nog een baby in vergelijking met dit, en dat bedoel ik echt niet onaardig.


    Jij staat in mijn top 10 aardigste mensen ever!
    I love i love you i love you i love you!!!!!!!!


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan

    Micheal Jackson. Ik bedoel, die man is the king of pop. Justin Bieber mag misschien goed en populair zijn, maar voor hoelang gaat dat duren? Micheal Jackson was al bekend toen het een mannetje was en hij is nu nog bekend, zelfs nu hij niet meer leeft. We zullen zien of dat is met Justin Bieber.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MJ:9~


    Have you ever been alone in a crowded room?

    nadine100 schreef:
    (...)

    Jij bent achterlijk, ik dacht justin op 1 bij mijn aartsvijanden stond?


    eh, jij stelt de vraag. Is het dan niet de bedoeling om onpartijdig te blijven en mensen met een andere mening te respecteren?


    Kill them with kindness.

    LENI schreef:
    JB.


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Lazy schreef:
    (...)

    eh, jij stelt de vraag. Is het dan niet de bedoeling om onpartijdig te blijven en mensen met een andere mening te respecteren?

    Dat kan, toch vind ik het niet aardig


    www.michaeljacksontributeportrait.com eens een MJ fan altijd een MJ fan