• ja op 1:43. Wat verwacht ze dat Justin haar een kaartje geeft?. Ik weet zeker dat hij het gewild had,maar die dingen kun je niet van een artiest vragen vind ik. Ik bedoel ze heeft hem geinterviewd!!!!!!!!!!!.

HAHAHAHAHAHAHA 'What do i have to do for a ticket 'cause i couldn't get one' 'Never say never!'

None but ourselves can free our minds.

weetje dat mens ken ik
    ze heet carolien sinkie zat bij mij op de basisschool -,-"

You're amazing the way you are, never give up!

Op het laatst, hele groep: BEBE BEBE BEBE OOOOOH. Thank you verslaggever, you made my day :'D

Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

Ze verwacht een kaartje, obviously. What else?

Have you ever been alone in a crowded room?

MALFOYHEAD schreef:
    Mens, waar maak je je nou zo druk om.(cat)

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

angleface schreef:
    weetje dat mens ken ik
    ze heet carolien sinkie zat bij mij op de basisschool -,-"

Fail zeg.

There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

Colibre schreef:
    Wow, ik vond hemzelf al wat arrogant, maar die fans die daar rondlopen kunnen d'r ook wat van.

26 - 02 - '16

Arlene schreef:
    Hahahaa, zij stond zo voor lul! En dan gaat hij zo droog antwoorden met Never Say Never. Hahaha, geweldig.

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Everdeen schreef:
    Hahahaa, zij stond zo voor lul! En dan gaat hij zo droog antwoorden met Never Say Never. Hahaha, geweldig.

Don't walk. Run, you sheep, run.

O-M-G.

Where there is a sea there are pirates...

Lol.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

Ik kan nieet zien ;(((

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

STUUUR LINKJE!

It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

Lol, ik vind die kinders daar best lachen :Y) zo dat meisje bij 0:40 of zo, met dat brilletje. "ben je een beetje verliefd op 'm?" - "ja, hihihaihzhajsjhaoheahihihia"

Wat een stel trienen zeg. Tokio Hotel was al erg in de tijd, maar dit slaat echt alles.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?