• Hee allemaal!
    Okee.. er is dus een suuuuper knappe jongen van mijn school..
    En met super knap bedoel ik ook echt SUPER knap.
    Nou kwam ik dus via via op zijn hyves terecht en ik had hem toegevoegd.
    Hij zo;
    Ken ik jou? ;p
    x

    Een vriendin had hem ook toegevoegd, voor de grap.
    En hij had tegen haar gezegd;
    hai,
    Wie ben jij? (:

    Zij zo; OMG, hij stuurt naar jou een x!

    Dus ik had nog wat krabbeltjes heen en weer gestuurd. Maar hij verwijdert zegmaar gewoon alle krabbels van iedereen. En na een krabbeltje had hij niet meer gereageerd, en ook verwijdert. Misschien dat hij er niet zo goed op kon reageren ofzo.. Dat kan..
    Maar hij is dus echt heel leuk.. wat moet ik doen? Moet ik hem toevoegen op msn? (want hij heeft zijn msn op zijn hyves staan), moet ik hem een krabbel sturen? En wat dan?? Of moet ik niks doen en afwachten?? O.. of een reactie sturen op zijn foto?:P
    We kennen elkaar niet echt persoonlijk ofzo, nog nooit gekletst. Maar ik heb hem wel al een paar keer gezien.

    Sorry voor mn gezeik:$
    x

    Eh. Dat hij knap is, betekent niet dat hij aardig is. Think about that.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gewoon niet te erg opdringen en rustig aan doen. Maak eens een babbeltje met hem op je school. Of krabbel hem gewoon de volgende dag nog eens om te vragen hoe zijn dag was en of alles goed gaat. Niet meteen te opdringerig doen, jongens vinden dat meestal niet zo geweldig. En leer hem door te krabbelen of te praten beter kennen voor dat je oordeelt dat hij ook echt leuk is.
    Succes [:

    [ bericht aangepast op 3 mei 2011 - 16:27 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Ik zou gewoon niks meer doen, als ie niet meer reageert dan wil ie dat ook niet meer.


    -

    Inanimate schreef:
    Gewoon niet te erg opdringen en rustig aan doen. Maak eens een babbeltje met hem op je school. Of krabbel hem gewoon de volgende dag nog eens om te vragen hoe zijn dag was en of alles goed gaat. Niet meteen te opdringerig doen, jongens vinden dat meestal niet zo geweldig. En leer hem door te krabbelen of te praten beter kennen voor dat je oordeelt dat hij ook echt leuk is.
    Succes [:


    -