• Bruidsmeisje Grace van Cutsem was in een humeurige bui toen prins William zijn kersverse echtgenote Kate Middleton dan eindelijk mocht kussen. Het 3-jarige petekindje van de prins had het helemaal gehad met het kabaal rond Buckingham Palace.

    Toen de vliegtuigen van The Royal Air Force over het paleis vlogen, was het hek helemaal van de dam. Het bruidsmeisje 'verpestte' met haar beteuterde blik zo het moment waar iedereen vol ongeduld naar uitkeek: het ogenblik waarop Will en Kate elkaar een kus gaven.


    Klik hier voor foto's

    Daarom kijkt ze zo

    Het is echt zielig voor dat kindje
    Ze is amper 3 jaar hoe zou je zelf zijn ?

    [ bericht aangepast op 2 mei 2011 - 20:26 ]


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    hallo ze heeft helemaal niets verpest, niemand heeft wat gemerkt. en misschien had ze wel last van het geluid toen er helicopters over vlogen. maar je kan dat kindje niets kwalijk nemen. alleeen omdat er iemand is die overal op gaat letten en elk detail moet weten.


    Being yourself is just like breathing, so take the easiest way and don't pretend like your some one else

    Kuyt schreef:
    Rotkind :W


    Firm believer of all that is magic

    Kom op mensen ze is 3, wat zou jij gedaan hebben?


    Jump and touch the sky.

    Ocharme dat kind. Wat een gezever


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hallo, het arme kind is drie jaar. Wat verwacht je daar wel niet van? Het is alleen maar natuurlijk dat zo'n jong kindje zo iets doet, dat het net op het moment was van de 'kus', kon ze ook niet aan doen. Voor een jong kind duurde die bruiloft ook veel te lang.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    hahahahahaha.


    Smile and live.

    LOL dan moet je je echt gehaat voelen.

    Silmarillion schreef:
    Hallo, zeg. Zij heeft het verpest? Dat arme kind is drie :'D Vind je 't gek.. ik zou die drukte ook helemaal niks vinden.


    It's going to be difficult, but not impossible.

    ach dat arme kind


    As travars

    HUG schreef:
    Mag ik zeggen dat ik dat kind lelijk vind?
    Volgens mij heeft dat kind een handicap (als zij dat is)


    Today will be Girl's Day party with you~

    Dat kind doet me echt denk aan een duivel, lol.


    -

    HUG schreef:
    Mag ik zeggen dat ik dat kind lelijk vind?


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Dat meisje vond de kerk ook al niet zo heel leuk aangezien ze ook met zo'n kop in de kerk liep rond te loeren haha.


    Everything is worse without music.

    Kindje lijkt een beetje alsof ze het syndroom van Down heeft, eigenlijk.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Mensen, dat kind is nooit bij zo'n gelegenheid geweest en dan moet het zich meteen aanpassen aan zo'n grote menigte?
    En alsjeblieft als je haar op haar uiterlijk gaat keuren... ben ik benieuwd hoe jullie eruit zien. Op een kind zeuren... tssk, tssk.


    Today will be Girl's Day party with you~