• Ik zit nu in Havo/Vwo en aankomend jaar gaat onze klas dus uit elkaar. Alleen de kinderen bij mij in de klas die ik echt als vrienden en vriendinnen zie (oké het meeste van de klas) gaan allemaal naar het Vwo. En ik met veel moeite Havo.
    Nu zitten ze allemaal elkaar te krabbelen via hyves:
    Liefiee,
    wat is je rapport toch weer mooi. We gewoon samen naar het Vwo en we maken er weer een geweldig jaar van.

    En:
    Wij komen bij elkaar in de klas! Heb er nu al fucking veel zin in. Wij voor altijd.


    En ik voel me nu dus een beetje buitengesloten. En je kunt zeggen: Dan zit je toch niet bij hun in de klas, je vriendschap blijft toch wel bestaan.
    Maar toch is weer anders.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nee, het is niet raar dat je je nu buitengesloten voelt. Maar er zullen heus wel andere aardige mensen zijn op de Havo-afdeling. c:


    wth.

    Quixotic schreef:
    Nee, het is niet raar dat je je nu buitengesloten voelt. Maar er zullen heus wel andere aardige mensen zijn op de Havo-afdeling. c:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Quixotic schreef:
    Nee, het is niet raar dat je je nu buitengesloten voelt. Maar er zullen heus wel andere aardige mensen zijn op de Havo-afdeling. c:


    inderdaad.

    en je kunt blijven afspreken, maakt niks uit wat voor niveau je doet ;)


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik snap wel hoe je je voelt. Je kan zeker nog contact met ze houden toch? Alleen - zitten ze niet bij je in de klas.

    Er zijn vast wel vrienden die je bij de Havo gaat vinden.

    Succes ;)


    I will be.

    Lijkt me echt logisch dat je je buitengesloten voelt maar ik wil je nu geen kut gevoel geven!
    Eerlijk, je moet je er gewoon nisk van aantrekken al gaat dat zekr moeilijk omdat het overal wel een beetje terug komt. Ik doe ook nu Havo/Vwo en veel kinderen hebben ook precies wat ik heb voor volgend jaar weetje, maar ik voel me nog steeds buitengesloten voelt. En bekijkt het van de positiefe kant, je komt miss wel in een las met leukere kinderen. Met leukere klasgenoten, en je kan altijd met je anderen vrienden gewoon bestfriends blijven toch?

    Ik snap het best dat je je buitengesloten voelt. Heel logisch eigenlijk.
    Ik heb ook wel een keer zoiets gehad. Dat voelt gewoon niet lieft. (a)


    Felix

    Aguilera schreef:
    Ik snap wel hoe je je voelt. Je kan zeker nog contact met ze houden toch? Alleen - zitten ze niet bij je in de klas.

    Er zijn vast wel vrienden die je bij de Havo gaat vinden.

    Succes ;)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Misschien is het inderdaad beter als je vrienden maakt met mensen bij je in de klas waar je later komt, en misschien zijn die vrienden zelf beter als deze vrienden.
    Maar in dit soort situaties leer je je vrienden pas echt kennen. ALs je in de steek laten, zijn het geen goede vriendinnen..

    Succes ermee(flower)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Quixotic schreef:
    Nee, het is niet raar dat je je nu buitengesloten voelt. Maar er zullen heus wel andere aardige mensen zijn op de Havo-afdeling. c:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    I have the same.


    -

    Quixotic schreef:
    Nee, het is niet raar dat je je nu buitengesloten voelt. Maar er zullen heus wel andere aardige mensen zijn op de Havo-afdeling. c:


    I´m nothing special.

    Quixotic schreef:
    Nee, het is niet raar dat je je nu buitengesloten voelt. Maar er zullen heus wel andere aardige mensen zijn op de Havo-afdeling. c:


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik zit al in de laagste klas dus we kunnen niet lager, alleen terug hoger maar niemand gaat dat doen, dus blijven we bij elkaar een daar ben ik zo blij mee!, alleen gaan er nu veel kinderen naar een andere school en die ga ik dan hard missen..


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik snap dat best hoor. Volgend jaar kiezen we profielen, en ál mijn vriendinnen kiezen een natuurprofiel, ik ben de enige die een maatschappijprofiel kiest. En ik denk wel dat ze dan onbewust meer met elkaar omgaan dan met mij, maar dat maakt niet uit. Je zal het wel overleven, want je komt vanzelf wel bij andere leuke mensen in de klas. En ik denk ook niet dat je vriendinnen beseffen dat het moelijk is als ze zo doen tegenover elkaar, dus misschien kan je dat gewoon eerlijk zeggen?


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik had ook een vriendin die een andere richting ging doen en nu ben ik niet meer zo goed met haar bevriend omdat we beiden van karakter erg verandert zijn. Maar ik heb nieuwe vrienden gemaakt, zij ook, en ik ben er zeker van dat dat hetzelfde geval bij jouw zal zijn(krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.