• Ik zit nu in Havo/Vwo en aankomend jaar gaat onze klas dus uit elkaar. Alleen de kinderen bij mij in de klas die ik echt als vrienden en vriendinnen zie (oké het meeste van de klas) gaan allemaal naar het Vwo. En ik met veel moeite Havo.
    Nu zitten ze allemaal elkaar te krabbelen via hyves:
    Liefiee,
    wat is je rapport toch weer mooi. We gewoon samen naar het Vwo en we maken er weer een geweldig jaar van.

    En:
    Wij komen bij elkaar in de klas! Heb er nu al fucking veel zin in. Wij voor altijd.


    En ik voel me nu dus een beetje buitengesloten. En je kunt zeggen: Dan zit je toch niet bij hun in de klas, je vriendschap blijft toch wel bestaan.
    Maar toch is weer anders.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Quixotic schreef:
    Nee, het is niet raar dat je je nu buitengesloten voelt. Maar er zullen heus wel andere aardige mensen zijn op de Havo-afdeling. c:


    Kill them with kindness.

    Hmm. Ik vind het best flauw dat ze jou dan niet krabbelen van: 'Meid, ik ga je echt missen. Veel succes.', enzo weetjewel. Zegt ook weer wat over je 'vrienden'.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik snap je! Ik moest bijna weg dit jaar omdat ik er zo slecht voor stond, maar ik heb mezelf er door gevochten en nu sta ik weer helemaal goed.
    Maar dan zouden ze zeggen van we blijven vriendinnen enzo, maar ik weet gewoon dat dat verwatert.


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Daar heb ik ook last van.
    In de brugklas gingen heel veel vriendinnen naar een andere klas, en mijn beste vriendin misschien volgend jaar ook..


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Quixotic schreef:
    Nee, het is niet raar dat je je nu buitengesloten voelt. Maar er zullen heus wel andere aardige mensen zijn op de Havo-afdeling. c:


    Ik doe gymnasium, en mijn beste vriendinnen doen allebei iets anders, en toch zie ik ze nog.


    Food.

    Ik heb flink wat vriendinnen in mijn klas (gymnasium)
    Maar mijn beste vriendin doet ook havo. Zij heeft daar ook vrienden, maar dat maakt verder niks uit. We zien elkaar iedere pauze en fietsen vaak samen naar huis een stuk met elkaar mee. Daarnaast spreken we na school vaak af.

    Dat krabbelen is inderdaad wel vervelend, maar als het echte vriendinnen zijn, blijven ze dat. Anders ligt het aan hen, en niet aan jou.
    Je maakt vast snel nieuwe vriendinnen op de havo. (flower)


    Alis volat propriis

    ik denk dat iedereen dat gevoel wel eens heeft. maar je kan altijd contact houden gelukkig!!

    Ik heb precies hetzelfde :'(


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Quixotic schreef:
    Nee, het is niet raar dat je je nu buitengesloten voelt. Maar er zullen heus wel andere aardige mensen zijn op de Havo-afdeling. c:

    Quixotic schreef:
    Nee, het is niet raar dat je je nu buitengesloten voelt. Maar er zullen heus wel andere aardige mensen zijn op de Havo-afdeling. c:


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Nee , dat is niet raar je vindt wel aardige mensen op Havo
    Hey ik gaa ook naar havo :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor